IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

4 джипа втора ръка с доста надеждни двигатели

Тези петгодишни машини струват колкото нова малолитражка, и ще служат дълго при адекватни грижи

Те са по-тежки, харчат повече, по-несигурни са в завоите и като цяло са доста по-скъпи от традиционните седани и хечбеци. Но тези аргументи не са достатъчни, за да спрат неудържимото ни увлечение към SUV моделите, към техните удобства и към самочувствието, което дават. Ето четири такива автомобила, които могат да се купят на пазара втора ръка за цената на нова малолитражка, и които предлагат не само ефектния вид на "джипове", но и някои надеждни двигатели с голям ресурс. Тук разглеждаме автомобили на приблизителна възраст пет години - горе-долу времето, по което първите собственици се разделят с тях.
   
       
4 SUV втора ръка с доста надеждни двигатели (ГАЛЕРИЯ):


  
   

 

0 от 500
  • #24
    0 rate up comment 0 rate down comment
    до #17 ( преди 6 месеца )
    Не че искам да се заяждвам, ама това което си написал, нама нищо общо с истината. Нова мазда СХ-60 exclusive line 3.3L e-SKYACTIV D 254 KS е с цена 101990 лв С ДДС! Понеже и двете са mid size SUV/crossover, пък и ти сравняваш цените с това, цената на базов BMW X5 30D започва от 157900 лв БЕЗ ДДС или 189000 лв с ДДС!!! На това ако му казваш близки цени, здраве да е.... А качеството като цяло е трагедия при всяка една марка, включително при т.нар премиум, ама там боли повече заради солената цена.
  • #23
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Директор ( преди 8 месеца )
    До 22И какво общо има това със статията и описаните автомобили?!
  • #22
    0 rate up comment 17 rate down comment
    Бай Онзи ( преди 8 месеца )
    Имам БМВ с двигател B57, тройка дизел на 250К. Без проблем смятам,че ще стане милионния.Другият Мерцедес двигател ОМ 642.910, тройка дизел в момента над 500К....без проблем
  • #21
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Ss ( преди 8 месеца )
    Един познат си беше купил такава Мазда, чисто нова преди години и след известно време му гръмна точно турбината. Единичен случай не е мерило, но го казвам, понеже видях и че други го споменават.
  • #20
    10 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    До 17: Аха като яхнеш Ауди и БМВ забравяш за ремонти. Само каране викаш?
  • #19
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    някои даже са окаяни търговчета, дето си мислят, че като поплюват другите, ще компенсира тежките им умствени дефицити и клиентите ще се затичат към тях
  • #18
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Дроб сърма ( преди 8 месеца )
    Убеден съм,че тук коментиращите,са най-големите експерти в света.Хора каращи бараки или съвсем други марки,дават "експертни" мнения.....
  • #17
    15 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Карах новата Мазда цх-60, която доближава по цена немските премиум марки и искреното ми впечатление е, че изобщо не може да се сравнява - технологии от миналия век във всички агрегати, мудно поведение на пътя, скучна визия, усещане за цялостно качество като на Пежо. Ако човек търси кола за тези пари по-добре Ауди/БМВ. Ако пък търси среден клас кола по-добре Кия/Хюндай.
  • #16
    11 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    2,5 бензин на Мазда наистина е здрав и относително икономичен, но това не означава, че цялата кола е надеждна Точно обратното. Автоматикът е тотал щета - бавен, глупав, груб и чуплив. Окачване, кормилна щанга и карета не издържат по нашите пътища. Матричните фарове са проблемни. Мултимедията е проблемна. Полуавтонимните технологии са категорично най-лошите в света (което ми беше потвърдено и от високопоставен служител във Вистеон) и са опасни. Спирачките са слаби. Колата е шумна.
  • #15
    8 rate up comment 7 rate down comment
    До 12 ( преди 8 месеца )
    2.0 бензин на Волво е супер здрав двигател. Без проблем изкарва и над 300к километра без да барнеш нищо освен масла и филтри. Изкарва много повече от всеки един шест или осем цилиндров съвременен двигател.