IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

4 джипа втора ръка с доста надеждни двигатели

Тези петгодишни машини струват колкото нова малолитражка, и ще служат дълго при адекватни грижи

Те са по-тежки, харчат повече, по-несигурни са в завоите и като цяло са доста по-скъпи от традиционните седани и хечбеци. Но тези аргументи не са достатъчни, за да спрат неудържимото ни увлечение към SUV моделите, към техните удобства и към самочувствието, което дават. Ето четири такива автомобила, които могат да се купят на пазара втора ръка за цената на нова малолитражка, и които предлагат не само ефектния вид на "джипове", но и някои надеждни двигатели с голям ресурс. Тук разглеждаме автомобили на приблизителна възраст пет години - горе-долу времето, по което първите собственици се разделят с тях.
   
       
4 SUV втора ръка с доста надеждни двигатели (ГАЛЕРИЯ):


  
   

 

0 от 500
  • #14
    1 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Nemoga mu nameria kusur sport 2015
  • #13
    2 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Mi da vi kaja reindja 310 konia e choveka
  • #12
    15 rate up comment 2 rate down comment
    Мдаа ( преди 8 месеца )
    Заглавието е" надеждни ", а после само критики на двигателите, които впрочем са верни. Дизелът на Мазда е пословично проблемен, смяната на веригите е над 3 хил. лв. За китайските мотори на Волво няма смисъл да се говори, другите две марки също с калпави мотори...
  • #11
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    относно турбините имат си параметри за налягане проектират се за потребностите на всеки един двигател както и параметри за отваряне и затваряне на уестгейт проблема е ако пренадува или ненадува което се решава софтуерно и се поставят магнитни филтри и охладители на маслото на входа на турбината естествено и турботаймер ако си натискал зверски да не я спечеш на първата бензиностанция но на производителя не му дреме какво се случва след като напусне конвейра да не говорим за сервизите там е мазало
  • #10
    16 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    ВАГ-аджийските бензинови мотори са някакъв сериозен компромис.
  • #9
    11 rate up comment 2 rate down comment
    РУК ( преди 8 месеца )
    Ахахаха, митичен, тая като твоята Киа бре, само дето твоята е уникална - дизел 300 коня! Ахахахаха
  • #8
    7 rate up comment 12 rate down comment
    До 1 ( преди 8 месеца )
    Кой дизел не фърля турбина.Ако разбирше малко от петрохимия механика и консъруктивнинособености на двг и по специално дизела щеше да знаеш че турбото на дизела е нагласено на по високо налягане което и съкращавя животът му за разлика от турбо бензините.
  • #7
    5 rate up comment 5 rate down comment
    до 4 ( преди 8 месеца )
    В моргата. Къде другаде може да бъде най-калпавото нещо, правено в Европа от четвърт век
  • #6
    12 rate up comment 3 rate down comment
    До 5 ( преди 8 месеца )
    Това, че някой аграрен деец си е купил самоходен нуж.ник, не задължава всички останали да говорят за въпросния нуж.ник :D
  • #5
    3 rate up comment 10 rate down comment
    hshsg ( преди 8 месеца )
    А авторът чувал ли е нещо за Skoda Karoq?