Първото готово водородно задвижване е разработено от инженерната фирма Viritech във Великобритания и ще се предлага на автомобилни производители, които искат „бързо внедряване“ на FCEV. Агрегатът, наречен VPT60N, е създаден, за да демонстрира предимствата на технологията FCEV пред конвенционалните електрически задвижвания.
Новата задвижваща система е проектирана да бъде възможно най-гъвкава и може да се използва в различни превозни средства - пътнически коли, лекотоварни превозни средства, а също така багери и трактори. Тя все още няма разрешение за движение по обществени пътища, но от Viritech обещават, че ще работят с производителите за получаване на хомологиране на задвижването.
Задвижването използва горивна клетка с мощност 59 к.с., работеща с 400-волтова батерия с капацитет 16kWh. Те са свързани с електрически мотор, произвеждащ 268 к.с., като ще бъдат вградени в модула Graph-Pro на Viritech. Това означава, че има вградени точки за монтаж, за да може задвижването да бъде прикрепено към шасито на съществуващо превозно средство без необходимост от допълнителна рамка, което намалява теглото.
Подобна конструкция също така прави съда под налягане, където се съхранява водородът, особено здрав до степен, в която може да издържи на значителен натиск, като например при катастрофа. Водородът се съхранява в два контейнера, които са под налягане от 350 бара.
Както модулът за съхранение, така и батерията могат да бъдат преконфигурирани, за да отговарят на конкретно превозно средство. Стандартизиран модул, предварително конфигуриран от Viritech, също е наличен и ще се използва за превозни средства, които трябва да бъдат разработени и пуснати бързо.
Общият пробег, който предоставя задвижващата система, не се съобщава, но вероятно той е подобен на хиперколата Apricale, създадена също от британската компания. Тя изминава над 800 км с едно зареждане.