IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ван на Ford подобри рекорд на Mercedes-AMG GT3 на писта

Електрическият SuperVan 4.2 даде с 0,28 секунди по-добро време (ВИДЕО)

Френският пилот Ромен Дюма постави нов абсолютен рекорд за австралийската писта „Маунт Панорама“ в Батърст. Той завърши една обиколка с електрическия Ford SuperVan 4.2 за 1:56.3247 минути, което е с 0,28 секунди от предишния рекорд, поставен само преди седмица от Жул Гунон с Mercedes-AMG GT3.


Ford SuperVan


Електрическият автомобил е създаден специално за състезания по изкачване на хълмове. По време на рекордната обиколка на австралийското трасе колата на Дюма на два пъти вдигна повече от 300 км/ч. Самият пилот призна, че досега не е развивал подобно скорост с електрическия SuperVan.

„Дадохме всичко от себе си и атакувахме непрекъснато, за да направим възможно най-бързата обиколка. Никой никога не е карал толкова бързо на тази писта и този резултат надмина очакванията ни", коментира Дюма.



Французинът държи рекорда за изкачване на легендарния „Пайкс Пийк“ в САЩ, като той беше постигнат през 2018 г. с електрически Volkswagen I.D. R, специално подготвен за състезанието. През 2023 г. Дюма участва в надпреварата с Ford SuperVan 4.2, като спечели класа си и завърши втори в генералното класиране.


0 от 500
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Йййййхххх
  • #3
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До 2 ( преди 1 месец )
    Абе, токът хубаво се движи със скоростта на светлината, ама вие и въртящите се маси и инерцията ли предефинирахте вече? Хиляда пъти в секундата некви ротори и колелета спират, тръгват, летят, плуват, абе изобщо, космическа работа. Тцъ, тцъ, тцъ, колко е напреднала нютоновата механика вече. Превърнала се е в същинска механика на елементарните частици без да разберем.
  • #2
    2 rate up comment 1 rate down comment
    PLAID ( преди 1 месец )
    Да, братинко, МЕГАВАТОВИТЕ самолети имат тракшън контрол 1000 пъти в секунда (токът се движи със скоростта на светлината, дросела - не). Докато при ДВГ тракшъна е до 5 :D. С векторен въртящ момент с промяна 1000 пъти в секунда, вместо допотопни диференциали. 1 милисекунда 3 колела въртят, 1 спира. Следващата милисекунда - обратното! ДВГ се дави, прави скорости и раздатки на сол, докато 4 ротора в силови полета се въртят на 20+ хил. оборота и разкатават всичко. Замитат пистите с пушещата тенекия.
  • #1
    4 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Ето началото на края на бензиновите спортни автомобили. Вече и вановете започнаха да ги бият даже когато става въпрос за каране в завои.