fallback

Путин подари на Ким Чен Ун копие на своята лимузина Aurus

Лидерът на Северна Корея прибави още едно луксозно возило към автопарка си (ВИДЕО)

Владимир Путин е подарил на своя приятел Ким Чен Ун, вождът на Северна Корея, руска луксозна лимузина. Новината съобщи държавната агенция на Пхенян. По-късно говорителят на Кремъл  - Дмитрий Песков я потвърди, уточнявайки, че става въпрос за седана Aurus, използван от самия Путин.

 

Двете страни са обект на международни санкции, но от началото на войната в Украйна си помагат здраво. Северна Корея дава ракети и други боеприпаси за фронта, а получава помощ за ядрената си промишленост.

Ким разгледа внимателно лично лимузината на Путин - Aurus Senat, по време на среща между двамата в далечния Изток през 2018 година. Вождът от Пхенян дори се качи на задната седалка. Тогава двамата с Путин си размениха и оръжия като подаръци. Ким Чен Ун е страстен любител на луксозните автомобили.  А сестра му Йо обясни, че подаръкът от Русия е знак за „личните отношения между двама топ лидери“. Южна Корея го нарече нарушаване на международните санкции срещу Пхенян, но едва ли някой там се е трогнал.

Лидерът на Северна Корея често шофира сам лимузина, която по далечни снимки прилича на брониран Mercedes-Maybach Pullman Guard, оценяван на 1 милион долара. Преди 6 години Ким пристигна на среща с американски представители в черен  Rolls-Royce. Същата година пък от Нидерландия към Пхенян поеха две бронирани машини  Mercedes-Maybach S600 Guard. Според базирани във Вашингтон източници – за лично ползване на севернокорейския вожд. Същите твърдят, че комунистическата страна е внесла близо 800 луксозни лимузини между 2015 и 2017 година. Повечето – през руски компании.

Легендарна ще остане и среща на американския президент Доналд Тръмп с Ким в Сингапур през 2018 година. Тогава лидерът на САЩ показа на соц величието прочутия президентски Cadillac, известен с прякора “the Beast” (б.а. “Звярът“).

fallback
  • #11
    Sameman ( преди 8 месеца )
    Какви времена, Руссия и С. Корея - вечна дружба! Ако някой е имал някакви съмнения къде се намира Русия на съвремената политическа карта. До колкото си спомнямам Ким имаше Майбаси и Роуз Ройс, предполагам ще бъде изключително трогнат от този съветски автомобил.
  • #10
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Също така не познавам човек имал трабант да не се гордее че е правил основен ремонт в домашни условия. Баща ми имаше Вартбург купуван нов, който така и не видя 100к км и въпреки това всеки месец имаше дреболия за оправяне.
  • #9
    до 5 ( преди 8 месеца )
    Да през 70-те когато са копирани руските са били на нивото на западните. Но през 80-те и 90-те вече са далеч назад. А за новия век да не говорим. Освен това скоро тук имаше статия как някакъв двигател за Лада бил планиран за 125-150к км до основен ремонт, той изненадал че изкарвал 250к. Пък Аудита и Мерцедеси от 80-те под 500к не ги мислиш. Съветсиките коли имаха километраж до 100к км, а западните до милион. Това мисля че е показателно.
  • #8
    анонимен ( преди 8 месеца )
    До 4,по принцип си прав,но това се отнася до много отдалечените райони в тайгата,а иначе един поглед с гугъл мап ще видиш доста добра и гъста пътна мрежа,като от едният край на Русия до Владивосток можеш да стигнеш с кола и то по асфалтови пътища на които може да завидим в "просперираща" европейска България,да не говорим,че усилено строят магистрала която да свързва запдните части на Русия с Източните и това са над 8000 км,като е построена до половината,имат и магистрала Таврида,до Крим-250км.
  • #7
    анонимен ( преди 8 месеца )
    До 3,откакто пуснаха Ауруса,Путин не ползва нищо друго освен него. Достатъчно е да се разровиш,че дори при посещението си в ОАЕ миналата година бе с Ауруса си,като цялото правителство ползва само Ауруси от другите модели.Като цяло дори Путин задължи държавните служители да ползват руския автопром и да дават пример на народа,като така подпомагат и икономиката.Не пиши съчинения,осланяй се на факти и истина.
  • #6
    анонимен ( преди 8 месеца )
    До 2,до преди десетина години все още ми се търкаляха китайските гуменки от детството бели със зелена подметка носени прилично дълъг срок от време и то в детските игри между блоковете продължаващи по 5-6 часа дневно.А,Ауруса освен скоростната кутия в която е участвал Порше при разработката,всичко друго е проектирано и разработено в Русия.За целта бе създаден екип от студенти ай ти та които направиха силуета на колата и млади инженери които я направиха от нулата.
  • #5
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Едно време едва ли го помниш,а руските коли не бяха по-лоши от западните от същите години и клас.А,моторите им издържаха приличен пробег и е наивно да плюеш безпочвено по онова което твоите родители са ползвали за да отгледат *** в твое лице.
  • #4
    анонимен ( преди 8 месеца )
    3-ти, така е, но замислял ли се, че може би и не искат? Там има къде да карат "лукс" но в по-голямата си част не е асфалт, ниама сервизи - т.е трябват им просто устроени коли, които да можеш да оправи; с чук, клещи и тел насред тайгата. И да са втини, понеже извъм големите градове, надали имат пари за Лада 3-та ръка дори. Та монетата си има 2 страни.
  • #3
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Хубав хубав Ауруса, ама Пyтлep още си се вози в S класата. Китайците за 20 години копиране се научиха да правят коли или направо си купиха инженерните отдели на чужди марки (или направо цели марки). Братушките от 50 години копират и взимат назаем и още не са се научили.
  • #2
    анонимен ( преди 8 месеца )
    1ви те и китайските стоки навремето се разваляха още преди да си ги платил,но сега нещата са други. В тази кола доколто си спомням няма нищо руско освен сглобката.
fallback
Последни