fallback

Най-полезните статистики при покупка на кола втора ръка

Всяко второ употребявано BMW е с удар или сериозна повреда. Opel е с най-често превъртан километраж

BMW e автомобилът, с който трябва да бъдете най-внимателни при покупка втора ръка, показва обширно проучване на базата на проверки на автомобилна история от компанията CarVertical. Моделите на баварската компания имат най-високия дял прикривани от продавачите повреди. Те са лидери и в списъка на предлаганите автомобили, които са се оказали откраднати. За сметка на това обаче при старите BMW е най-малкият риск да попаднете на превъртан километраж.          9 важни факта за пазара втора ръка (ГАЛЕРИЯ):

       

 

fallback
  • #8
    анонимен ( преди 8 месеца )
    всички в автоиндустрията са мошеници като цяло навсякъде рядкост е да срещнеш компания която да е лоялна и открита към клиентите
  • #7
    фф ( преди 8 месеца )
    Лъжат навсякъде и нокой не е застрахован... моя дарак ауди купен от дилър в щатите, кола на 2 години аз съм 3ти собственик перфектна сервизна история само в ауди а като я погледнахме отдолу личи ремонтирани радиатори на климатик и водата... явно са качили някой бордюр... в историята на колата има само смени на масла
  • #6
    РУК ( преди 8 месеца )
    Преди 2 седмици се занимавахме с Ауди за 96 000 евро, сертифицирано, нам си кво, със сервизна история. Клиента си харесва по обява в представителство на Ауди.Плаща си я, местят я в представителството в неговия град да си я получи,но с 3 седмици закъснение.Получава си всички документи,всичко ток.Колата обаче носи зверски на ляво.Инспекция в Декра и бам,колата с нескопосан ремонт след удар в ляво.После си признаха,че колата е ударена с висока скорост в бурдюр при местенето.Иначе перфектна история
  • #5
    РУК ( преди 8 месеца )
    До 2 - има много случаи и то в Германия за промяна на сервизна история на луксозни автомобили,срещу скромен подкуп на правилния човек в оторизиран сервиз.Така нарчените "книжки" ги раздават като картички,стига да имаш познат.Дигиталаната история и тя може да се манипулира.Няма ли фактура със конкретните разходи срещу записанато в книжката или диг. досия, ходи си вярвай, че знаеш какво правиш.А ако не си инфомирал застрахователя за инцидент и я ремонтираш в независим сервиз,чакай следа!
  • #4
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Първо в западна Европа гаранцията е само 2 или 3 години и второ особено в Италия последната година вече не пипат нищо, А история има ако колата е минала през официалния сервиз. При удари много зависи от застрахователя - той няма задължение да попълва подобни бази. Та можеш да се надяваш при 2 годишна кола да има истинска история. На 5-6 вероятно вече говориш с 2-рия собственик. И трето това важи ако сам или с агент избираш кола оттам. Това което влиза в нашите автокъщи е бokлyка на бokлyка .
  • #3
    до 2 ( преди 8 месеца )
    проверка на историята :D хаха - единствено ако е купувана от тук и има книжка към официалния сервиз може да е нещо съществено и пак не е гаранция за тежки удари и проблеми - просто може да не са ходили при официалния ако не се покриват от гаранцията тези събития.
  • #2
    До 1 ( преди 8 месеца )
    Бъркат в чувала тези, които не искат да се бръкнат някой лев за проверка на историята на автомобила, който ще купуват. Когато си купуваш автомобил току-що излязъл от гаранция, обслужван досега във фирмения сервиз, то всяко сменено болтче, филтърче, литър масло, и който и да е консуматив е записано в историята. Да не говорим за сериозни ремонти. При това всичко е записано с дата и пробег, което прави невъзможно превъртането на километража. След 5-10 год. няма как километрите да са по-малко
  • #1
    анонимен ( преди 8 месеца )
    при втората употреба е ясно че се бърка в чувала и каквото извадиш.. Повечето са с предишни удари, проблеми и превъртани километражи. Но хората се заблуждават, че точно тая дето си я избират не е такава... Казано е че най-добрата е новата кола. По-добра може да е само служебната ;)
fallback
Последни