fallback

Най-полезните статистики при покупка на кола втора ръка

Всяко второ употребявано BMW е с удар или сериозна повреда. Opel е с най-често превъртан километраж

BMW e автомобилът, с който трябва да бъдете най-внимателни при покупка втора ръка, показва обширно проучване на базата на проверки на автомобилна история от компанията CarVertical. Моделите на баварската компания имат най-високия дял прикривани от продавачите повреди. Те са лидери и в списъка на предлаганите автомобили, които са се оказали откраднати. За сметка на това обаче при старите BMW е най-малкият риск да попаднете на превъртан километраж.          9 важни факта за пазара втора ръка (ГАЛЕРИЯ):

       

 

fallback
  • #18
    до Jojo ( преди 8 месеца )
    Виждал съм между Пазарджик и Пловдив , пазарджиклии пътуваха за срещата на БМВ в Пловдив и се бяха ударили двама един в друг , хахаха
  • #17
    Jojo ( преди 8 месеца )
    Аз БМВ ударено отзад не съм видял досега.Все са челняк у некой стълб, или странично докато се правят на дрифтъри
  • #16
    Потребител ( преди 8 месеца )
    И това ли бяха статистиките? Доста несъдържателна статия...
  • #15
    БМВ и останалите ( преди 8 месеца )
    Общо взето и статистиката казва ,че най-търсени са БМВ-та , най-крадени са БМВ-та, най-пипани са БМВ-та, най-блъскани са БМВ-та и те така.
  • #14
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Един приятел си купуваше кола, тръгнахме да я закачаме за диагностика.И джамбазина си каза: Всичките тука са връщани със 150 - 250 к.
  • #13
    Pe60 Mo71ka7a ( преди 8 месеца )
    Аре стига...Е36 и е39 със 150 и 210к само с едно прещракване на таблото за сервизен режим извадиха 680 и 790к и си ги карах като пич с едно окачване и смяна на масла и 1 2 3 други ремонти извън водна помпа 13 години...Тия седнали да ми обясняват че не превъртали колометражи...Смяяяях
  • #12
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Това ако е БМВ със сигурност е карано зверски, блъсаконо меко казано, давана всичката газ на студен двигател гарантирано, ако пък е кола от щатите забравете, там са тоталки или наводнявани или палени всякакви гробници.
  • #11
    анонимен ( преди 8 месеца )
    като дойдат китайците ще ревете за беенветата колко некачествени били а дръпнатите ще стоят като паметници без сервизи и резервни части и софтуер така че карайте и подържайте старите талиги че новите са на абонаментно обслужване и всеки месец и пешком или с трамвая ще ходите на работа
  • #10
    РУК ( преди 8 месеца )
    Гуми и филтри се сменят.Аз на едната ми кола махнах фабрични летни гуми на 2000км, просто ме дразниха яко от към шум и поведение на мокро.Факт е,че все повече доказали се дилъри си плюят на принципите за бързи и лесни пари.Просто идва фрагментация в този сектор,много от тях ще изчезнат,много сервизи ще окапят,всеки гледа да удруса крушара колкото може.Не вярвайте в легенди и стари лаври.Иде време разделно, както се казва :)
  • #9
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Прегледайте датите на различни елементи, гуми, филтъри,
fallback
Последни