IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Китайският конкурент на Maybach сам се чисти от снега

Електрическият NIO ET9 е оборудван с вибриращо шаси (ВИДЕО)

Доставките до крайни клиенти на ET9 - най-луксозния до момента модел на китайския производител BIO, ще стартират след около година. Електромобилът е проектиран като ултра-премиум превозно средство, което да се конкурира с Porsche и Mercedes-Maybach. А за това трябва да му помогнат и някои технологии, които досега не сме срещали при автомобилите.


Nio ET9


Видео, публикувано от NIO, показва една от характеристиките, които този електромобил на цена от 112 000 долара, ще предлага на собствениците си. Благодарение на интелигентна система на шасито ET9 може да отърси снега от себе си (вижте видеото по-долу).

Самият модел е най-новият в гамата на китайската марка. Той само слух преди няколко месеца, но през декември главният изпълнителен директор на NIO - Уилям Лий, потвърди скорошната му поява, като съобщи, че електромобилът ще се присъедини към седаните ET5 и ET7, които също са задвижвани с батерии.


Nio ET9


Новият флагман на NIO е изграден на платформа с 900V, която, според Лий, ще промени индустрията, тъй като изисква по-малко кабели за високо напрежение и следователно по-малко общо тегло на превозното средство. И всичко това при увеличаване на скоростта на зареждане, която седанът ще получи. Новата архитектура може да се използва и за по-малки и по-леки електрически двигатели, предлагащи по-висока плътност на мощността при по-малък отпечатък.

Освен всичко друго, NIO ET9 е и „адски луксозен", категоричен е шефът на китайския производител, като посочи и основните конкуренти на пазара - Mercedes-Maybach, Mercedes S-Class, BMW 7-Series, Audi A8 и Porsche Panamera.



0 от 500
  • #6
    6 rate up comment 1 rate down comment
    До 3 ( преди 7 месеца )
    Вярно е. Цените на електромобилите се сринаха наполовина за последните две-три години и вече са два пъти по-евтини дори като нови. Не знам обаче защо приемаш това в негативен аспект? Това не би ли трябвало да е позитивна новина? А при това бързо развитие на технологиите, които остаряват не с години, а с месеци, нормално е и цените на втората употреба да падат бързо. Това че днес се продава по нова технология на два пъти по-ниска цена също е положителна новина. Преди беше обратното.
  • #5
    8 rate up comment 0 rate down comment
    До5 ( преди 7 месеца )
    Не се притеснявай. Доказано е че станиоловата шапка която носиш 24/7 те предпазва.
  • #4
    0 rate up comment 6 rate down comment
    Iordan Ivanov douser ( преди 7 месеца )
    TESTs 19 January 2024Warnings about terror with EKO STIKERI. More 6 000 000 victims in Bulgaria.Исключително нагла диверсия. ЗАконът изрично ЗАБРАНЯва лепенето на отвличащи вниманието на водача стикери . ВКл нагло престъпни дигитално холограмни оръжия за масова ликвидация вижте ЕКО СТИКЕРИ. ДА СЕ ОТЛЕПЯТ И ХВЪРЛЯТ НА ***>Ползват за тотално проследяване,обемно обсебване и трайни увреждания.Experts musт to see victims from Burgas municipally. Inlc Mayor !Експерти да направят тестов ...
  • #3
    7 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Журналистите винаги пропускат най-важното като цена, гаранция, надежност и други съществени неща за колите които уж са тествали, както и очаквано обеценяване, примерно коли от тази марка конкретно втора ръка в Германия са всички с над 50% надолу само за 2-3 години а и не се знае дали до тогава няма да се разпадне.
  • #2
    8 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Какво означава тези мощности? При разход 20kWh на 100 км, за час зареждане ще могат да се заредят 2250 километра на 450 kW мощност и 2700 километра на 540 kW мощност. Иначе казано, за 10 минути се зареждат 375км и съответно 450 км, което вече доближава зареждането до това на бензиновите автомобили.
  • #1
    10 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    900 v ще е новият стандарт за всички електромобили от ново поколение. Вероятно само малките градски автомобилчета с малки батерии ще останат на 400 волта. Най-голямото предимство на тази архитектура е бързото зареждане. При 400V архитектура и ограничение на зарядния ток от 500 ампера на кабелите на зарядните станции, мощността се ограничава до 200 kW от кабела. Но същия кабел при 900 v вече може да достави 450 kW. Кабелите на Тесла са на 600А - 540 kW при 900V