fallback

Toyota RAV4 втора ръка: плюсовете и минусите

Какво трябва да знаете за много популярното в България трето поколение на японския SUV

Ако ви трябва висок автомобил с практичен салон и относително добра проходимост, Toyota RAV4 е един от очевидните избори. Всъщност толкова очевиден, че в последните няколко години това е вторият най-продаван SUV втора ръка в България, отстъпвайки само на Honda CR-V. Само през миналата година към тукашния автопарк са се прибавили 2504 бройки RAV4, а през януари 2024 има още 233 регистрации. Близо три четвърти от тях се падат на третото поколение на модела, произвеждана от ноември 2005 до декември 2012.                 Третата генерация на RAV4, с вътрешнозаводско означение ХA30, се правеше в Япония за европейския и азиатския пазар, и в Канада за северноамериканския. Появата на модела окончателно сложи край на по-ранния вариант на RAV4 с две врати. За сметка на това се появиха две версии с по пет врати - къса и удължена, като дори интериорът им беше различен. През 2009 дойде първият фейслифт - почти незабележим. Понеже той не повлия достатъчно добре на продажбите, година по-късно късият RAV4 бе освежен по-сериозно, с нови светлини, броня и решетка.                  Най-често срещани у нас са 2.2-литровият дизел с 4 цилиндъра и двулитровият бензин, но освен тях има и доста агрегати, предназначени основно за американския и азиатските пазари, но стигнали и до България - 2.4 бензин, 2.5 бензин и дори 3.5-литров V6, който по нашите ширини ще видите задължително с добавена газова уредба. Какво трябва да знаете за различните версии?          Плюсовете и минусите на Toyota RAV4 (ГАЛЕРИЯ):

      

 

 

fallback
  • #10
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Трети Рав4 имам и съм все по-доволен от този модел. В момунта съм с модела 2021 г. Хибрид 4х4 предпоследно ниво на оборудване 222 к.с. страхотен автомобил. С 2 ръце го препоръчвам на всеки, който доржи на качество, икономичност, надеждност и практичност. Качете се на пробно каране и ще разберете за какво ви говоря. Не слушайте разни хора, които са виждали Рав4 само на картинка. Пробвайте сами и ще се убедите в това, което говоря.
  • #9
    Мемфис ( преди 2 месеца )
    Стигнах до МАНШОНА НА КОЛЯНОВИЯТ ВАЛ, погледнах дали е Петърчо и бях до тук
  • #8
    фф ( преди 2 месеца )
    и заключението е че колкото по стар рав4 толкова по надежден....
  • #7
    Пиночет ( преди 2 месеца )
    Еййй нито един професор ли не се е изходил ??
  • #6
    анонимен ( преди 2 месеца )
    резбата на фиксиращите болтове, кое те озадачава?
  • #5
    Кръц ( преди 2 месеца )
    "резбата на крепежа на блока" - какво трябва да означава това?
  • #4
    Ииии ( преди 2 месеца )
    Става рав4, но вози като каруца.
  • #3
    анонимен ( преди 2 месеца )
    За ръжда при Рав 4 изобщо не може да се говори, освен ако не е ползван като истински джип в гората.
  • #2
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Ама ти на статията вярваш ли. Примерно вярваш ли,че ск.кутия на Рав 4 изкарва едва 200 000км.? Или някой сменя втулки на шанги на 50 000км. Да, на Пежо лично съм сменял тампони носачи на 55000км., но това е Тойота,а не немска или френска трошка. Цялата статия е пълна глупост. Тия Рав 4 влизат на нашия пазар всичките над 200 000км. и нищо не е пипано по тях, и и изкарват още 200 000км. тука без почти никакви ремонти.
  • #1
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Не видях проблем, който да отсъства при тази "много здрава" Тойотка. Кормилна щанга, спирачки, двигатели, ръжда, течове, муфи... А смяна на масло на диф на 30 хил. е подигравка. Поредният "много здрав" японски продукт, който трябва да се милва с пауново перо, за да изкара километрите, на които немските и френските коли тепърва навлизат на българския вторичен пазар и се карат зверски още 200 хил. по български пътища. След като са карани доста пъргаво в Немция.
fallback
Последни