Влизането в дилърски център или автокъща може да се сравни със започването на игра на шах, където всеки ход е от значение. Вие сте там, за да матирате противника - в случая продавача, а не той да ви матира на вас. Много е важно да задавате въпроси, които ще ви помогнат да вземете информирано решение, като някои от тях могат да наклонят везните във ваша полза. За да стане това обаче, трябва да избягвате някои други въпроси, които могат да разкрият слабите места във вашата стратегия.
6 въпроса, които не трябва да задавате... (ГАЛЕРИЯ):
Тук нещата са по-сложни. Ясно е, че искате да знаете стойността на това, което предлагате като размяна, но директният въпрос ще доведе до ниска оферта. Дилърствата печелят много от продажбата на употребявани коли, които получават на ниски цени като част от сделки за продажба. И съответно те имат стимул да придобият вашата размяна за възможно най-малка сума.
Вместо да питате за конкретна цена, проучете предварително стойността на вашия автомобил чрез достоверни онлайн източници и получете оферти от множество представителства, за да имате силна позиция при преговори.