Влизането в дилърски център или автокъща може да се сравни със започването на игра на шах, където всеки ход е от значение. Вие сте там, за да матирате противника - в случая продавача, а не той да ви матира на вас. Много е важно да задавате въпроси, които ще ви помогнат да вземете информирано решение, като някои от тях могат да наклонят везните във ваша полза. За да стане това обаче, трябва да избягвате някои други въпроси, които могат да разкрият слабите места във вашата стратегия.
6 въпроса, които не трябва да задавате... (ГАЛЕРИЯ):
Какво мислите за коли на други марки, които също обмислям?
Сравняването на опции е страхотно, но показването на вашите карти чрез споменаване на конкретни други автомобили, чиято покупка обмислягте, дава на продавача представа за вашите проучвания и предпочитания. Тази информация може да се използва, за да повлияе на процеса ви на вземане на решения, като подчертава положителните страни на техните автомобили, но същевременно омаловажава всички предимства на конкуренцията. Затова е по-добре да не намесвате други автомобили, независимо от плюсовете и минусите им.
Сравняването на опции е страхотно, но показването на вашите карти чрез споменаване на конкретни други автомобили, чиято покупка обмислягте, дава на продавача представа за вашите проучвания и предпочитания. Тази информация може да се използва, за да повлияе на процеса ви на вземане на решения, като подчертава положителните страни на техните автомобили, но същевременно омаловажава всички предимства на конкуренцията. Затова е по-добре да не намесвате други автомобили, независимо от плюсовете и минусите им.