fallback

Даже и в Китай продажбите на електромобили се сриват

Само Volkswagen и новата марка на Huawei са отчели ръст през януари

Интересът към електрифицирани автомобили рязко се е сринал дори в Китай - страната, която е най-големият им производител в света и където правителството ги подпомага по множество начини. През януари продажбите на т. нар. "новоенергийни автомобили" (чисти електромобили и плъг-ин хибриди) са с 39% по-ниски, отколкото през декември. Дори новата вълна намаления, стартирана от Tesla, не е повлияла на тази тенденция.         Електрическият кросоувър Aito M5. Дъщерната компания на Huawei е от малкото, които имат ръст през януари на китайския пазар          През януари са се свили и продажбите на конвенционални автомобили, но значително по-малко от електрическите, отбелязва Reuters. На годишна база регистрациите отбелязват ръст, но януари 2023 беше рекордно слаб месец заради края на някои субсидии и защото поредицата почивни дни около китайската Нова година се паднаха през него.

В отговор на видимия отлив на клиенти Tesla намали чувствително цените за Model 3 и Model Y през януари. Независимо от това продажбите на марката са спаднали, макар тя да не цитира конкретни числа. При конкурента BYD спадът спрямо декември е 41%.         Водени от ID.3, продажбите на електромобилите на Volkswagen в Китай са се учетворили на годишна база             На този фон ръст отчита Aito, новата марка на Huawei. Шампион в това отношение обаче е Volkswagen, мийто два джойнт-венчъра със SAIC и FAW са увеличили четворно продажбите си на годишна база. Над половината от тях се падат на обновения Volkswagen ID.3. Неговата цена също бе намалена в края на 2023.       

 

fallback
  • #46
    Не можете.... ( преди 9 месеца )
    Едно време и файтонджиите са отричали дизела и бензина, защото трева и паша имало навсякъде, ама конският впряг изчезнал... Дерзайте *** дизелови
  • #45
    Аз ( преди 9 месеца )
    Те и другите, конвенционалните отчитат срив.А и тъкмо малко да корегират цените..
  • #44
    Плюс минус ( преди 9 месеца )
    Нищо ново под слънцето! Единствените математически способности на антиматематиците е да различават плюс от минус и да ги използват, за да слагат минуси на събеседниците, за да докажат колко се прави в твърденията си, че 78,8% ръст на продажбите на годишна база за тях означава срив на продажбите, защото така пишело в заглавието. Казваш им, че ги лъжат и 78% ръст си е 78% ръст, което означава почти два пъти повече продажби от миналата година но те си твърдят, че е срив и намалено търсене.
  • #43
    От 44 ( преди 9 месеца )
    За тебе се отнася! анонимен ( преди 1 час )Мун чо всичко разбира наобратно,за него срив на продажбите е увеличение на продажбите.Чете от дясно наляво като арабин.
  • #42
    До 43 ( преди 9 месеца )
    Това, че обиждаш по-интелигентните от тебе, не те прави да изглеждаш по-умен, а постига обратния ефект!
  • #41
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Има и срив и ръст. Хайде да видим дали си разбрал хайде да видим дали си разбрал статията, много Ник гостенино? За какъв ръст става въпрос? Ръст спрямо какво и срив спрямо какво? Казах ли ви още във втория коментар че ще ви излъжат и дори да ви обяснят как ви лъжат няма да разберете лъжата. Точно както аз ви лъжа с онзи пример за делът на ФЕЦ, Как е произведена 2, 33 пъти повече енергия през 2023 спрямо 2022 което е абсолютна лъжа, но вие 3 месеца не можете да разберете как ви лъжа.
  • #40
    Много ясно пише ( преди 9 месеца )
    На годишна база РЕГИСТРАЦИИТЕ ОТБЕЛЯЗВАТ РЪСТ, но януари 2023 беше рекордно слаб месец заради края на някои субсидии и защото поредицата почивни дни около китайската Нова година се паднаха през него.На годишна база РЕГИСТРАЦИИТЕ ОТБЕЛЯЗВАТ РЪСТ, На годишна база РЕГИСТРАЦИИТЕ ОТБЕЛЯЗВАТ РЪСТ, На годишна база РЕГИСТРАЦИИТЕ ОТБЕЛЯЗВАТ РЪСТ, На годишна база РЕГИСТРАЦИИТЕ ОТБЕЛЯЗВАТ РЪСТ, На годишна база РЕГИСТРАЦИИТЕ ОТБЕЛЯЗВАТ РЪСТ, На годишна база РЕГИСТРАЦИИТЕ ОТБЕЛЯЗВАТ РЪСТ, На годишна база РЕГ
  • #39
    Всички ви лъжат ( преди 9 месеца )
    През 2022 ФЕЦ имат дял 3,3% 1,66TWh. През 2023 г вече бяха 7,7%. Това са статистически данни които всеки може да провери, че не ви лъжа. Сега ви предупреждавам че ще ви излъжа за 55-ти път и всеки път ви казвам, че ви лъжа, но не можете да ме хванете защото не можете да смятате проценти. С 1,66ТWh могат да се заредят 638461 електромобила с по 2,6MWh. През 2023 е произведена 7,7/3,3= 2,333 пъти повече енергия с която могат да бъдат заредени 1489743 , тоест 2, 333 пъти повече електромобила
  • #38
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Гостенино, когато се научиш че пролетните и есенните 10% дял на ФЕЦ не са равни на зимните 10% и в математиката не съществуват понятия зимен и летен процент и винаги е важно да питаш ПРОЦЕНТ ОТ КАКВО, чак тогава ще разбереш новината. Затова не можеш да разбереш, че пролетните 15% са по-малко в мегавати отколкото зимни 10% и не е едно и също дали говориш в проценти или мегавати и не е едно и също дали сравняваш различни месеци в годината или същия месец предишната година. Разбра ли ме? НЕЕ!
  • #37
    И ти ли Бруте ( преди 9 месеца )
    "Турбо ( преди 18 мин. )Нормално е да има спад в продажбите на електрически автомобили без субсидии."Поне за тебе имах някаква надежда, че е по-трудно могат да те подведат. Написали са го хората в статията, че за януари продажбите са се вдигнали в сравнение с миналата година, но и ти кълвеш по заглавията и ВЯРВАШ БЕЗ ДА МИСЛИШ, защото лъжата изглежда апетитно, красиво и съвпада с предразсъдъците ти. Тоест напълно съм познал в #2 че всички антематематици ще бъдете подведени с процентите.
fallback
Последни