IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Трите основни проблема на китайските автомобили

Както често се случва - евтиното излиза скъпо и това може да съсипе собственика

Автомобилите от Китай все повече навлизат в Европа, а и у нас и постепенно започват да привличат клиенти с модерния си дизайн, изобилието от сензорни екрани в салона и мощността на турбо двигателите с малък обем, а не на последно място и с по-ниската си цена. Но специалистите имат сериозни притеснения относно три основни проблема, присъщи на почти всички евтини китайски коли, за които ви разказваме сега.


сервиз ремонт


Доста голяма част от китайските автомобили разполагат с роботизирана двудискова скоростна кутия.. Китайските автомобилни марки, които използват механизъм от този тип в своите автомобили, са много горди с него и уверяват, че всичко в скоростната кутия е направено точно по същия начин, както при германската DSG. Но проблемът е, че в шоурума е невъзможно да се проверят тези твърдения на практика: А действителният експлоатационен живот на повечето автомобили с китайски „роботи“ е твърде кратък.

Вторият (и много вероятно масов) проблем с китайските превозни средства е свързан със съмнителната надеждност на техните електрически компоненти и електроника. Дори сега, ако погледнете в социалните мрежи и в специализираните форуми в интернет, ще видите, че „щастливите“ собственици на нови китайски автомобили от различни марки говорят за появата на нелечими „бъгове“ в електронното оборудване на колата им - мултимедия, климатроник, и т.н.

И накрая, не можем да не споменем традиционната за родните пътища „ръждива заплаха“. В социалните мрежи има много видеоклипове, в които механици и блогъри, демонстрират дъното на почти всички „китайски“ модели, присъстващи на пазара. Ясно е, че почти всяка „китайска“ кола има цял куп от места по каросерията, където ръждата се появява бързо и неизбежно. През първите година или две собственикът на колата най-вероятно дори няма да подозира за корозивния хаос, който се случва на дъното и в кухините на каросерията на колата му. Но скоро след това цялата тази „красота“ неизбежно ще излезе на бял свят. Но тогава ще бъде твърде късно да се вземат предпазни мерки...


0 от 500
  • #19
    6 rate up comment 2 rate down comment
    666 ( преди 4 месеца )
    Китец и кола. Две несъвместими понятия. Трябва да си самоубиец за да купиш това менте наречено китайска кола. Руснаците вече изпищяха на умряло като видяха какво предлага инженерния "гении" на китаеца. Впрочем тези подобия на коли никак не са евтини.
  • #18
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Иво ( преди 4 месеца )
    Тези не могат една резачка да направят вие очаквате кола. Мога да прежаля сто лева за китайско менте ама 40 бона никога.
  • #17
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Баба Гица ( преди 4 месеца )
    Харесва ви или не, китайците правят евтини и пълни с екстри автомобили. Може и да са нетрайни, но давст 4-5 години гаранция и след това си сменяш колата. Те батериите скоро се птецакват и 20 годишни елрктрички ще са на 3ти батерии ако изобщо на някой му се плаща над 50% от стойността на нова кола да захрани стара изгнила и очукана таратайка.
  • #16
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Чук ( преди 4 месеца )
    То зер на дойчен авариен дръгелен кутиитте и електрониката са супер-пупер надеждни....
  • #15
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Пропов ( преди 4 месеца )
    Не вярвам на китаиските коли. Телефонче, фритюрник - може. Но за машина тежаща 2 тона и ускоряваща до 200км/ч където да си возя семейството - не им вярвам. Сравненията с японския и корейския бум са безмислени. Едно време колите бяха много по бавни, безопасността никой не я гледаше, клиентите имаха съвсем други нагласи - искаха просто мобилност. Сега хората са много по информирани и за проблемите на китайските *** ще се разчие бързо. Бум няма да има. Ще има фссст като от спукан балон.
  • #14
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Един ( преди 4 месеца )
    съсед,майтапчия демонстрира на паркинга пред блока,колко е тънка ламарината на един"китаец".Натисна я и тя "изпляка"-"като тенеке от сирене" засмя се той!
  • #13
    5 rate up comment 3 rate down comment
    до 12 ( преди 4 месеца )
    Защо чак следващата? Грейт Уол от колкот време се продават у нас? Защо до сега не си купил евтина китайска кола?
  • #12
    17 rate up comment 22 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    До 4,ами не пестят матрял,кат вас,а и са с по-ниски цени,та са за предпочитане пред ненужно скъпите европедалски коли. Карам европейска но следващата ще е от Китай.
  • #11
    24 rate up comment 17 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    До 3,това е политика бре,никакви реални стойности. Китайците са вече врагове и за тва се започва да се плюе освен по руско вече и по китайско. А Теслите са недодялани като съименните им дърводелски инструменти и с доста ниско качество,което е типично за американската автомобилна промишленост,като цяло.
  • #10
    29 rate up comment 5 rate down comment
    До 3 ( преди 5 месеца )
    Това не е съвсем така. Доста китайски модели получиха 5 звезди. Това в статията важи за най-евтините китайски коли. А и не мога да разбера защо роботизирана кутия е проблем в китайска кола, но не е в немска.