IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi се оплака от недостиг на части за електромобили

Производството на моделите Q8 e-tron е ограничено поне за 2 седмици

Audi изпитва недостиг на части и оборудване за електрически превозни средства. Заради липсата на компоненти компанията е принудена да ограничи производството в завода си в Брюксел, съобщава Automobilwoche, като уточнява, че това засяга моделите Q8 e-tron и Q8 e-tron Sportback.


Audi Q8 e-tron


Режимът на намаляване на производството е въведен за две седмици, но може и да продължи. Представител на Audi коментира пред репортери, че „ситуацията с доставките остава нестабилна“, така че е възможно ограниченията върху производството на автомобили да бъдат удължени.

Медиите в Германия съобщават още, че Audi е в процес на преструктуриране на глобалната си производствена мрежа. Това може да доведе до положение, при което след няколко година, а именно след 2027 г., заводът в Брюксел да остане без модели, тъй като производството на семейството Q8 може да бъде прехвърлено в Мексико и Китай. На този фон местният профсъюз поиска от ръководството на компанията да изясни ситуацията, но засега от Audi отказват да коментира публикациите.

В завода в Брюксел работят повече от 3000 души, 500 от които са временни работници. Производствените обеми на електрическите Q8 e-tron и Q8 e-tron вече намаляват, а продажбите на автомобили също спадат.

Проблемите за концерна Volkswagen, който включва Audi, започнаха преди шест месеца - през юни стана известно, че компанията въвежда двуседмично спиране на завода в Емден, където се сглобяват електрическите Volkswagen ID.4 и ID.7. А през есента Volkswagen забави темпото на производство на ID.3 и Cupra Born за две седмици, като това засегна и моделите на Audi.

Тогава автомобилният производител обясни случващото се с „несигурността на пазара“, но очевидно това означаваше ниско търсене на електрически автомобили. В момента то изостава от предлагането, така че производството трябва да се забави.


0 от 500
  • #4
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Няма дизел няма VW, до тук бяха а и аз не искам кола която е сглобена от работник там който дори не е взел бонус и според компанията трябва да е горд да работи за нея и да се радва, че не са му намалили заплатта!
  • #3
    2 rate up comment 6 rate down comment
    До 2 ( преди 2 месеца )
    Прекалено скъпи са само ако сравняваш със Сандеро и сам провери колко бързо губят стойност дори да има нещо такова е само за модели с под 300 км пробег или защото примерно и новите поевтиняват което се отразява на цената на старите
  • #2
    9 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Да обобщим: ел колите са прекалено скъпи, губят стойност прекалено бързо, има редица неудобства при използването им и няма нужната инфраструктура... ами не знам какво се чудят, че продажбите били ниски. То трябва съвсем да не ти дреме за парите, че да ги дадеш за нещо такова
  • #1
    8 rate up comment 0 rate down comment
    РУК ( преди 2 месеца )
    несигурността на пазара?!Днес в SkyNews ме застреляха със статия как в Камарата на Лордовете са привикали Мр. Бийн да дава обяснения за отрицателното му мнение към ел. колите!Не само да дава обяснение,ами е обвинен за лошите продажби на ел.коли в UK!Човек с завършено електронно инжинерство,с колекция автомобили за над 15 мил. се обяснява на кухи политици точно както при комунизма привикваха за виц за Живков. Несугурен пазар ли ващамама!Да ви се срива пирамидата,даже моята ел.кола ще продам!