IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ето колко струва най-мощният Hyundai в историята

Ioniq 5 N с 650 к.с. и ускорение от 0 до 100 км/ч за 3,5 секунди стартира от 76 900 евро

Това е най-мощният Hyundai в историята на марката, той е 100% електрически и вече можете да бъде поръчан при дилърите на корейския производител. Конфигураторът на Ioniq 5 N е онлайн на официалния сайт на компанията.


Hyundai Ioniq 5 N


Цените на модела започват от 76 900 евро, като той е почти напълно оборудван, но все пак се предлагат и някои допълнителни аксесоари. Задвижването е само едно - с два електромотора, които развиват съвкупна мощност от 650 к.с.

Hyundai Ioniq 5 N е достъпен в ниво на оборудване Performance, което включва 21-инчови дискове отпред и 19-инчови отзад, 21-цолови алуминиеви джанти (гуми 275/35 R21), електронен диференциал с ограничено приплъзване, сензори за паркиране отпред и отзад, отопляемите N спортни седалки и хед-ъп дисплей.


Hyundai Ioniq 5 N


Освен това електрическият хечбек има отопляем волан, метални педали, ClusterSupervision с 12,3-инчов инструментална група и 12,3-инчов информационно-развлекателна система. В оборудването влизат Highway Driving Assist 2, Blind View Monitor, адаптивен круиз-контрол с функция Stop & Go и термопомпа.

Стандартно Hyundai Ioniq 5 N се предлага в цвят Soultronic Orange Pearl, докато девет други варианта могат да бъдат избрани срещу заплащане, включително Performance Blue (също матово).


Hyundai Ioniq 5 N


Единствената налична опция е пакетът Plus, който включва вентилирани и отопляеми N спортни седалки от алкантара и люк на покрива със специални светодиоди за общо 3000 евро.

Що се отнася до задвижването, спортния електромобил на Hyundai има батерия с капацитет 84 кВт/ч и два електрически мотора за общо 650 к.с. и 770 Нм. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 3,5 секунди, а максималната скорост е 260 км/ч. Пробегът е 448 км, като максималната скорост на зареждане е 350 кВт с възможност батерията да се напълни от 10 до 80% за 18 минути.


0 от 500
  • #9
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Ха-ха ( преди 2 месеца )
    Много надценен електрокар. То поне да можеше да се свърши смислена работа с него, както с електрокарите в заводите :). Приятел сподели за едно почти митично пътуване по работа от София до Варна с два автомобила - една Теслъ и машина с ДВГ. Не стига, че са се забавили час и половина да пълнят батерията на Теслътъ, ами като са теглили чертата е излязло по-евтино с цели 10 лева с колата с ДВГ. Ако включим и кисненето на зареждачката и консумирането на кафета излиза много по-скъпо :)
  • #8
    0 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    И ток от тецовете
  • #7
    4 rate up comment 9 rate down comment
    До 5 ( преди 2 месеца )
    Тесла Пърформанс е 60 000 евро, а този Хюндай 76900. Дали разликата е 12000 лева? До Феникс - аз съм гледал сравнителни тестове и Теслата печели. Хайде да не обясняваш как Хюндаят винаги е отпред. За Хюндаят казват, че е с по-комфортно окачване. Теслата е по-стабилна в завои. Между другото ТПърформанс е със 116 коня по-малко и ускорява по-бързо до 100 - за 3,4 сек.
  • #6
    6 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    това е евентуалното бъдеще, но не и практичното настояще
  • #5
    9 rate up comment 4 rate down comment
    I5N VS MYP ( преди 2 месеца )
    До коментиращия с цената на Tesla YP. Разликата не е 20000 евро а 12000лв. С избор на цвят, Enhanced Autopilot и докарване до България си е 125к лева. Да ти кажа с удоволствие платих 24к лв повече за I5N. А Tesla YP дори и не ми беше в списъка.
  • #4
    8 rate up comment 10 rate down comment
    Пропов ( преди 2 месеца )
    Чета аз интересно заглавие "...най мощния Хюндай в историята...". Зачитам малко , опаа - ми той електрически. Приключих с четенето. Нямам време за глупости.
  • #3
    2 rate up comment 7 rate down comment
    До 2 ( преди 2 месеца )
    Тесла Перформанс също има разлики с обикновените си модели като спирачките и снижено шаси. До няколко месеца Тесла ще пусне новите модели Перформанс макар, че първо ще е на Модел 3
  • #2
    12 rate up comment 1 rate down comment
    FenIX ( преди 2 месеца )
    До тук всички сравнения между Ioniq 5 N и Тесла Y Performance са в полза на Хюндая. Много по забавна за каране кола - с режим за дрифтене, с възможност за имитира е на превключване на скорости и тн. За телата мненията са - добра но скучна кола на фона на 5 N. Но и реално това са много различни коли - едната си е нормална кола с повече мощност а другата спортна кола съа съответното окачване, спирачки и тн.
  • #1
    3 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Скромни 20 000 евро повече от Тесла У Перформанс