IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Plug-in хибридите с най-голям пробег на ток

На Стария континент рекордът е 146 км, но в Китай надминава 310 км

Вероятно мнозина биха искали да карат plug-in хибридна кола, която може да измине няколкостотин километра в електрически режим? Така те ще имат на разположение предимствата на двата видове задвижване - ДВГ и електричество. Такива автомобили вече съществуват, като предлагат впечатляващ диапазон с нулеви вредни емисии.

И все пак - кои са най-добре представящите се plug-in хибридни превозни средства по отношение на пробега? Експертите от Motor1 посочват петте най-ефективни по този показател модели, предлагани в Европа, като към тях добавиха и два, които се продават в Китай и които предлагат значително по-голям пробег само на електричество.


Plug-in хибридите с най-голям пробег (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #8
    2 rate up comment 3 rate down comment
    До 6 ( преди 9 месеца )
    Е колко да е този буфер, ако дори Тесла с 1000 коня мощност и 100 kW часа батерия ограничава регенеративното спиране и не може да използва цялата кинетична енергия при спиране. Дори там заряда е ограничен до три пъти капацитета 300 киловата. На един киловатчас батерия на колко да му ограничиш зарядният ток? Ако е на същите три пъти капацитета означава да упражнява спирачно усилие 3 kW. Дали автомобила въобще ще тръгне да намалява? Работят в много по-лош режим на зареждане от електромобил.
  • #7
    2 rate up comment 5 rate down comment
    До 5 ( преди 9 месеца )
    То не е двойно, а поне четворно, но антиелектриците са антиматематици и вярват че рядко електромобил може да добута до 220 000 км, което е 22 години експлоатация на гост който върти по по-малко от 10 000 километра годишно. Според него и останалите антиматематици след 3-4 години електромобилите приключват глокса независимо колко километра въртят и трябва да им се сменя батерия за 20 000 долара. Питай ги да видиш!
  • #6
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До 4 ( преди 9 месеца )
    При Тойота и като цяло незареждаемите хибриди май повечето батерия е буфер който не се ползва именно за повече живот
  • #5
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Сдф ( преди 9 месеца )
    Ти изби рибата с тези 500 цикъла.Поне двойно е нормално .
  • #4
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Псевдонаука ( преди 9 месеца )
    Ти не ги разбираш тези неща с живота на батерията. ако батерията е инсталирана в Tesla има живот максимум 500 цикъла по 440 км и е за изхвърляне на 220 000 км. И то само ако я зареждаш бавно. Но ако същата батерия бъде инсталирана в Хибрид на toyota, тя със сигурност ще има минимум 100 000 цикъла по 1 километър докато се самозарежда с 1 000 kW мощност при спиране . След 100 хиляди зареждания си е същата като нова!
  • #3
    3 rate up comment 2 rate down comment
    До 2 ( преди 9 месеца )
    А със сигурност трябва да се интересува най-малко от гледна точка на живот на батерията защото ако е 40 км пробег най-вероятно няма да има и 80К км пробег на ток живот защото обикновено средно литиево-йонна батерия има 1 500 цикъла живот..
  • #2
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Не познавам досега никой, който да си е купил хибрид и да се интересувал колко може да мине само на ток
  • #1
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    То направо електромобили с удължен пробег за дълги разстояния над 100 км