IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Plug-in хибридите с най-голям пробег на ток

На Стария континент рекордът е 146 км, но в Китай надминава 310 км

Вероятно мнозина биха искали да карат plug-in хибридна кола, която може да измине няколкостотин километра в електрически режим? Така те ще имат на разположение предимствата на двата видове задвижване - ДВГ и електричество. Такива автомобили вече съществуват, като предлагат впечатляващ диапазон с нулеви вредни емисии.

И все пак - кои са най-добре представящите се plug-in хибридни превозни средства по отношение на пробега? Експертите от Motor1 посочват петте най-ефективни по този показател модели, предлагани в Европа, като към тях добавиха и два, които се продават в Китай и които предлагат значително по-голям пробег само на електричество.


Plug-in хибридите с най-голям пробег (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    kiler ( преди 1 ден )
    12 Ти освен каруца,друго карал ли си???Притежавах го за 48 часа и мога да кажа,че е страхотен автомобил,при условие,че имам Lexus RX450h 2017 г се замислям да го продам и да си купя този автомобил.Номер 12 батерията не се изтощава напълно и винаги си има резерв от мощност дори и при батерия от 3% заряд. Возията е страхотна. Със заредена батерия 1,4 л/100 и изминах комбинирано 138км при външна температура -3гр. С изтощена батерия ми даде комб. разход 7,1 След 100км шофиране батерията се заред ...
  • #15
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Хех ( преди 2 месеца )
    Скоро сичкуту дойчглокник - двата ***, ВАГини разни, перки и звезди по капаци ще да доволни ако им дадат да сглобяват на ишлеме нещо китайците....*** пък са зелени талибани с визия де))))))
  • #14
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Казанлъшки педро ( преди 2 месеца )
    Ти каква кола караш?
  • #13
    5 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Личи си че китайците държат батериите - това да набуташ 40 квт в хибрид, пък европейците в електричка им е зор да намерят достатъчно батерии и още пускат модели с 30-40
  • #12
    3 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Такива коли стават само ако ти я купи фирмата и тя ти предлага безплатно зареждане и караш долу горе колкото и е пробега на ток. В останалите случаи получваш неефективна електричка която когато батерията е празна гори като танк и не върви, защото са те излъгали със сумарни коне и фалшив пробег.
  • #11
    5 rate up comment 1 rate down comment
    До 10 ( преди 2 месеца )
    Факт е, че батерия на незареждаем хибрид държи долу-горе колкото батерия на електромобил само, че е 20 пъти по-евтина и е възможно да се кара и без нея
  • #10
    2 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    А защо смяташ, че Това е предимство? Батериите на останалите електромобили могат безопасно и без вредни последствия за батерията да поемат най-голям ток и съответно най-голяма мощност при напълно разредена батерия и при 30% този ток и мощността биват ограничавани за да не вредят на батерията като при 70% мощността вече е три пъти по-ниска отколкото е била когато заряда е бил под 10%. Тоест теорията ти издиша.
  • #9
    2 rate up comment 0 rate down comment
    До 8 ( преди 2 месеца )
    Да, но работят примерно само от 30 до 70% без да се доближават изобщо 100 и 0%
  • #8
    2 rate up comment 2 rate down comment
    До 6 ( преди 2 месеца )
    Е колко да е този буфер, ако дори Тесла с 1000 коня мощност и 100 kW часа батерия ограничава регенеративното спиране и не може да използва цялата кинетична енергия при спиране. Дори там заряда е ограничен до три пъти капацитета 300 киловата. На един киловатчас батерия на колко да му ограничиш зарядният ток? Ако е на същите три пъти капацитета означава да упражнява спирачно усилие 3 kW. Дали автомобила въобще ще тръгне да намалява? Работят в много по-лош режим на зареждане от електромобил.
  • #7
    1 rate up comment 5 rate down comment
    До 5 ( преди 2 месеца )
    То не е двойно, а поне четворно, но антиелектриците са антиматематици и вярват че рядко електромобил може да добута до 220 000 км, което е 22 години експлоатация на гост който върти по по-малко от 10 000 километра годишно. Според него и останалите антиматематици след 3-4 години електромобилите приключват глокса независимо колко километра въртят и трябва да им се сменя батерия за 20 000 долара. Питай ги да видиш!