IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mercedes сравни електрическия EGQ с класическата G-Class

Новият модел показа, че извън пътя не отстъпва на легендарните си предшественици (ВИДЕО)

Mercedes-Benz залага много на електрическата G-Class, чието излизане на пазара предстои. Тя не само ще трябва да се конкурира с нарастващ брой електрически офроудъри, но ще трябва да докаже, че също толкова способен, колкото и сегашната версия с ДВГ. Нещо повече - EGQ не трябва да отстъпва на оригиналните модели от 1980-те и 1990-те години.


Mercedes G-Class


За да покаже, че електрическата G-класа (EQG) е готова за това, германският автомобилен производител пусна два видеоклипа, които показват как новия модел се впуска в различни офроуд приключения заедно със стар G280 GE от 80-те и G300 GE от 90-те.

Първото видео показва новия електрически модел, който се движи заедно с G280 GE и действат като превозни средства, използвани от строго секретни агенти. Тяхната мисия е да доставят куфарче на върха на планината и за да го направят, трябва да преминат през канавки, да карат през камъни и да пресичат тесни коловози.



И двете превозни средства стигат до върха и именно там новият модел получава специална значка G-Class, след като е одобрен от оригинала.

Вторият клип е по-малко интензивен и разказан като документален филм за природата. Още веднъж целта му е да докаже, че електрическият Gelendvagen е също толкова способен, колкото и стар G300 GE, независимо колко коварни са условията.



Въпреки че Mercedes-Benz продължава да дразни публиката с различни визуализации на електрическата G-Class, техническите характеристики на модела се държат в тайна. Това, което се знае със сигурност е, че на пазара ще излезе версия с 4 електромотора, която ще бъде по-мощна от задвижваната от ДВГ G 63 AMG.


0 от 500
  • #4
    5 rate up comment 1 rate down comment
    РУК ( преди 10 месеца )
    Sorry, ама реклама тип - "направихме нещо ново, което почти се доближава по способности до нещо което направихме преди 40 години" някак си не ме грабва.
  • #3
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    за нуждите на военните калъфи за къв *** им трябва гега и докато има родители които записват децата си да стават военни пожарникари полицаи проглокори съдии и всичкото безделници който по цял да гледа как другите колеги нищо не правят нищо хубав не очаква човечеството
  • #2
    10 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Трудна работа. Дори само на първата снимка ясно се вижда че старата има много по добра геометрия за офроуд. Като прибавим и по ниското тегло и класическите двигатели трудно може да се прави сравнение. Старата е проектирана от самото начало като офроуд автомобил за нуждите на армията. Новата е проектирана като градски луксозен автомобил с добри офроуд възможности. Ако трябва да отидете примерно на експедиция в Африка дали ще изберете електрическата? Никакъв шанс!
  • #1
    10 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Еми незнам дали има място за сравнение изобщо.спрямо модела до 89-90те? По голям е, по тежък е.. а ако ги пуснат по малко по кални терени не ясно дали "младока" ще преживее...