fallback

GM променя стратегията - връща хибридите и забавя разработката на EV

Акциите на концерна скочиха с 9%, след като обяви новите си планове

General Motors беше един от големите автомобилни производители, които обявиха, че залагат всичко на електрическите превозни средства. Реалността обаче се оказа различна и това принуди концерна да предприеме някои промени, като основната причина за тях са настроенията на инвеститорите.

Chevrolet

При съобщаване на финансовите резултати за последното тримесечие на миналата година ръководството на GM обяви, че ще коригира стратегията си за електрификация. Автомобилният производител няма да изостави изцяло електрическите превозни средства, още повече че инвестира огромни средства в програмата Ultium. Главният изпълнителен директор Мери Бара обаче посочи, че компанията все повече ще разчита на plug-in хибридната технология, за да постигне целите за емисии.

„Бъдещите планове включват въвеждане на нашата plug-in хибридна технология за определени превозни средства в Северна Америка. Оставаме ангажирани с елиминиране на вредните емисии, отделяни от автомобилите, но внедряването на plug-in технология в стратегически сегменти ще осигури някои от ползите за околната среда на електромобилите, докато бъде изградена инфраструктура за тях", заяви Бара, цитирана от Autonews.

В концерна са разтревожени от сериозното забавяне на ръста на продажби на EV през последните месеци, което предполага, че първоначално са преценили погрешно колко колко бързо ще расте пазарът. Освен това дилърите са искали от GM повече хибриди и сега концернът планира да отговори на това.

„Новите plug-in хибриди ще бъдат добавени в настоящата ни гама, за да повишат рентабилността ни, тъй като тази технология вече постига успехи на други пазари“, каза още Мери Бара.

fallback
  • #17
    Злостер ( преди 1 година )
    Еееее истината е че ръста на собствените им продажби на ЕV е над 30% спрямо предходната година и забавянето е в темпа им на производство защото не могат да се конглокират с Тесла и BYD и се налага да продават на загуба и колкото повече продават повече губят. Само за миналата годин са няколко милиарда назад. Що се отнася до дилърите те не харесват електричките защото не се трошат а дилърствата се издържат от скъпите ремонти каквито се налагат в недоразумението хибрид - най - лошото и от двете сист
  • #16
    до 15 ( преди 1 година )
    Мухаха, Шевролет Болт - надежден автомобил? Колко пъти го изтегляха и забраняваха на собствениците да го карат или паркират на закрито? Колко изгоряха? И накрая дори не успяха да оправят проблема, а продължиха да ги произвеждат палещи се. Трябва да си идЕот, за да си купиш. Той е и една от причините ГМ да не успее с електромобилите (за разлика от други марки).
  • #15
    анонимен ( преди 1 година )
    Преди 10 години, който беше съгласен да губи пари от Ел. автомобили, вложи в Тесла и акциите купени на 30-40-50 ги продаде умножено по 10.
  • #14
    анонимен ( преди 1 година )
    15, сз не карам само градско. Дори предимно извън. И за тазликаот теб, придвижвайки се от А до Б все пак някакво удоволствие. Трудно ми е да ти обясня че за някои карането е удоволствие
  • #13
    Chevrolet Volt ( преди 1 година )
    Ето хубав и надежден модел и спряха да го произвеждат. На повечето хора им трябва кола да се придвижват от точка А до точка Б.В града можеш да караш само на електричество. Какво повече да искаш?
  • #12
    РУК ( преди 1 година )
    Ако тесла обяви модел с ДВГ за под 25 000 USD, цените на акциите и ще скочат с 10000000 %, нали Бръмбъстъре??
  • #11
    Гост ( преди 1 година )
    Теслю математика една елементарна задачка за езерото с лилиите не може да реши.Все 20 млн. Тесли му се присънват.
  • #10
    Гост ( преди 1 година )
    Не върви нещо бизнеса електричари!
  • #9
    Турбо ( преди 1 година )
    Хибридите са екологични в града и с неограничен пробег извънградско.
  • #8
    анонимен ( преди 1 година )
    Точно така ще разберат че не стават за нищо ел дъгелите
fallback
Последни