IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Колко излизат опциите за Porsche Macan Turbo Electric

С всички екстри електрическият SUV струва колкото Cayman GT4 RS

Първият напълно електрически Porsche Macan вече е на пазара. SUV-моделът се предлага в две нива на оборудване, като цените за Macan 4 започват 84 100 евро, а за Turbo - от 114 600 евро. И тъй като Porsche вече има готов конфигуратор, е интересно за се разбере колко може да струва електромобилът при поръчване на най-безумните и най-скъпи опции.


Porsche Macan EV


Оказва се, че в такъв случай Macan Turbo може да поскъпне с около 50 000 евро, като по този начин електрическият SUV стъпва на базовата цена от 155 575 евро за Cayman GT4 RS. Цветните предпазни колани, например, струват 487,90 евро, емблемите на Porsche, бродирани на всички облегалки за глава, струват 476 евро, а чистачките на задното стъкло се предлагат за 345,10 евро. Ако клиентът избере нагряващо се и шумоизолирано стъкло, ще плати 1011,50 евро, а страничните въздушни възглавници отзад струват 404,60 евро.

Macan Turbo Electric се предлага в гама от ярки цветове, които вече са включени в базовата цена. Има обаче и „меден рубин металик" - един от трите цвята „Legends“, които се предлагат срещу допълнителна такса от 2891,70 евро. Срещу 6735,40 евро клиентът се сдобива и с най-готините джанти, достъпни за модела. Те са 22-цолови и са от карбон.


Porsche Macan EV


Предлагат се няколко специални цвята за интериора на Macan Electric, но има и множество опции за персонализиране. Може да се избират стелки, кожен джоб за бордовата папка, надписи върху седалките или дори облицовката на багажника според желанията на клиента. Отново е наличен и пакет Sport Chrono, но при него ценообразуването е неясно, така че всеки клиент сам ще трябва да се оправя с него.

В същото време Porsche не предлага кой знае колко допълнителни технически опции. Head-up дисплеят с добавена реалност е оценен на 2177,70 евро, а дисплеят за пътните отпред струва 1428 евро. Озвучителната система Burmeister се предлага за още 3570 евро. Обширните асистенти за шофиране трябва да бъдат резервирани чрез отметка в Porsche InnoDrive за 1606,50 евро, като отделно се плаща камерата SurroundView, помагаща при паркирането. Със съответната поддръжка тя излиза още 1071 евро.


Porsche Macan EV


Германският производител дава възможност на клиентите си сами да вземат своя нов Macan Turbo Electric от Цуфенхаузен или Лайпциг. И двата варианта, разбира се, се плащат. Получаването на колата в централата струва 1606,50 евро, докато за завода в Лайпциг трябва да платят 2023 евро.

Както Macan 4, така и Macan Turbo използват синхронни двигатели с постоянен магнит на всяка ос, а задният мотор се завърта на 180 градуса, за да се осигури леко изместено отзад разпределение на теглото. В Macan 4 мощността е 402 к.с. и 650 Нм, докато при Macan Turbo мощността е 630 к.с. и 1130 Нм. Тези цифри са в режим „overboost“, който е достъпен само за ограничен период от време при използване на Launch Control.


Още снимки на електрическия SUV - вижте в галерията:


0 от 500
  • #6
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Лудория ( преди 1 година )
    Модел С е лек автомобил, Макан е SUV. Сравнявай с Y или X модела. Не мога да преценя кой от двата... И все пак дори да сравниш с някой от другите два модела, наясно си, че в Порше има много повече качество във всичко, което се допира *** или ръка, за разлика от Тесла.
  • #5
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    китайците са решили проблема като са премахнали задното стъкло имат камери
  • #4
    1 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Ппнечих да сравня задвижващата система на Тесла с последното поколение на Порше. Сравнението не е в полза на вторите. Модел S (Dual motor, не Plaid): 95 кВтч батерия, 3,3 сек 0-100, 2170 кг, 709+89 л багажници. Макан Турбо: 96 кВтч, 3,4 сек, 2480, 480+48 л. Накратко, Порше са направили значително по-тясна кола, със същата батерия, но с 310 кг повече. С доста по-лоша аеродинамика. И колкото и да са се постарали с окачването, няма как да скрият 310 кг и далеч по-висок център на тежестта.
  • #3
    3 rate up comment 0 rate down comment
    до 1 и 2 ( преди 1 година )
    Нито единият не е прав. Много електрически коли я нямат, а целта е да се увеличи пробегът. За който му трябва, нямат нищо против да я монтират, за разлика от други марки, където не се предлага по никакъв начин. А че нямало нужда - пълна глупост. Няма вид купе, което да не се мокри, когато колата е спряла или се движи бавно. А специално всички хеч и комби коли мятат страшно много върху задното стъкло.
  • #2
    6 rate up comment 6 rate down comment
    ПоКУРко ( преди 1 година )
    Реално този вид купе няма нужда от задна чистачка! Опцията е Ако все пак решиш, че искаш да си сложиш, което по принцип е безсмислено! Все едно на Х6 да си сложиш чистачка на задното стъкло!
  • #1
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Тарикатлъци ( преди 1 година )
    Това задната чистачка да е допълнителна опция е някаква извратена шега на ФВ, защото май я има и при други модели от групата. Обаче сигурно само те си я разбират и им е забавна.