fallback

Toyota пуска нова луксозна марка срещу Bentley и Rolls-Royce

Моделите на Century ще се настанят най-високо в гамата на японския производител

Популярността на една марка може да бъде нож с две остриета. Въпреки че Lexus е известен със създаването на първокласни превозни средства, които съперничат на традиционните германски предложения, повечето купувачи остават шокирани, когато видят модел на японския бранд с цена над 200 000 долара. Затова Toyota ще промени позиционирането на марките в гамата си, съобщава Forbes.

В момента концернът предлага Toyota Century в родината си като скъп и луксозен автомобил. Извън Япония обаче самото име на Toyota не се асоциира с идеята за лукс. В същото време производителят планира да започне на продава този модела на пазарите в Близкия изток, Европа и САЩ.

Идеята на ръководството на Toyota е първоначално да започне да предлага луксозния SUV само като Century, като постепенно превърне това име в отделна марка. Под нея ще се продават и други автомобили. Това е било съобщено от топ-мениджър на японския производител по време автомобилното изложение в Токио.

Новият бранд ще произвежда по-скъпи и впечатляващи автомобили от Lexus, като съответно ще се позиционира най-високо в гамата на Toyota. Това не е първият подобен ход в автомобилната индустрия - нещо подобно направиха в Hyundai, където позиционираха Genesis в отделен бранд за скъпи и луксозни модели.

Самото име Century има дълбоки исторически корени, датиращи от 1967 г., когато се появява лимузина с това име като премиум автомобил на Toyota. Първоначално седанът се предлага с V8 двигател, като по-късно е добавена опция V12. В най-новите версии той премина към V8 хибридно задвижване.

През следващите години моделът претърпя 3 смени на поколенията. Сега той е в четвъртата си генерация, като представлява голям SUV с плъзгаща се врата. Всеки автомобил се изработва ръчно от избрана група от 40 работници, които трябва да преминат изпити, за да се присъединят към екипа. Ръчната изработка и внимателното изпипване на всеки детайл са една от причините за цената на Century, която започва от 170 000 долара.

.

fallback
  • #14
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Карайте си германките да се чувствате специални, горди, уважавани и повече от другите, но не им махайте (това важи за всички коли) филтрите че и вашите деца дишат тоз въздух (колко и да не си се вярва) и вие самите. А комплексите не минават така или иначе, ще си ги пълним до гроба, ама си личат много
  • #13
    До 9 ( преди 9 месеца )
    И в колко LS-a сте се качвал/а Вие конкретно, е да твърдите, че били "***"? Колко километра точно? LS-a е един от най-добрите и балансирани автомобили въобще. Както и ВСЕКИ Лексус в сегмента си. Поздрави от мен- за 117 000км в IS нямам едно оплакване от какъвто и да е характер.
  • #12
    До коментар 1 ( преди 9 месеца )
    Може да се добави и Jeep Avenger и Jeep Renegade.
  • #11
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Да кажеш, че на Rx му прозира тойотата отдолу е смешно и несериозно. Карал съм всички модели от 2008 насам и всички са комфортни и удобни за каране. И като цяло е една от най-здравите коли. И като цяло Лексуса до 200к километри няма проблеми.
  • #10
    анонимен ( преди 9 месеца )
    тойота в едно изречение с бенли и ролс невероятна добра комбинация
  • #9
    до 8 ( преди 9 месеца )
    Явно за теб евтини, зле напаснати пластмаси, слаби двигатели и твърде висока цена за предлаганото са самото определение за "най-добра кола". Да не говорим за огромните надвеси, отвратителното 4х4 и лошия баланс. Ако беше дал пример с ES или LS, някак щях да те разбера, защото интериорът им е качествен (дори и останалото да е ташшак), но на RX толкова му прозира Тойотката отдолу, че само пълен туппан или лъжец може да каже, че колата му харесва.
  • #8
    Лексус е супер ( преди 9 месеца )
    Скоро се качвах в Lexus RX 500h FSport, последният модел. Това е най-добрата кола за мен. За жалост е скъпа, но който може да си я позволи, няма да съжалява, че не е купил някой модел от тройката.
  • #7
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Ганьовеца най отгоре може да си кара баварските трошки и да си харчи парите за коли които се нуждаят от 500лв+ ремонти и поддръжка докато хората с малко акъл в главата ще си вземат лексус за да не си изхарчат заплатата само за да сервизират колата. Който смята че японеца не разбира от лукс не се е качвал във високите им класове коли.
  • #6
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Най-после да си признаят, че Лескункс е Тойотка с кожа и климатик, а не съперник на Тройката. Но японофилчетата няма да разберат, дори Тойодка-сан лично да дойде у селуту им и да им каже, че Лескункс е неуспешна подигравка, а Тойотка - силно надценена кар Уца. Нищо! Сега готвят трета подигравка. Арабелята ще се радват.
  • #5
    до 3 ( преди 9 месеца )
    Какво точно мачка Дженесис, тъй като немската премиум троица се хвали с рекордни продажби последните години? Мачкат се един друг с ДС на Ситроен и Титаниум на Форд може би? Те Инфинити е Акюра са на командно дишане, та Дженесис е прокопсал.
fallback
Последни