fallback

Оpel обяви възраждането на Frontera

Под това име ще излезе новото поколение на Crossland

Crossland X е първият модел, създаден съвместно от Opel и тогавашната PSA Group. Представен през 2017 г., през 2020 г. той беше актуализиран с класически фейслифт, при който отпадна „Х“ от името, но бяха направени промени в дизайна и бяха добавени нови технологии.

Сега идва ред на новото поколение, което се очаква да бъде базирано на предстоящия Citroen C3 Aircross. Германският производител обаче ще се откаже от името Crossland в полза на историческото Frontera. Това става ясно от тийзър, публикуван от компанията преди няколко часа.

Връзката на Frontera със следващото поколение Citroen C3, което се очаква да дебютира по-късно тази година, означава правилни форми и прости линии, без препратка към света на SUV-купетата за оптимизиране на вътрешното пространство.

Що се отнася до механиката, няма конкретни подробности, но ако новият Opel Frontera повтаря следващия C3 Aircross, той може да използва платформата Smart Car, същата, използвана за новия C3. Тази архитектура е създадена да побира както 100% електрически, така и електрифицирани задвижвания.

Новата Frontera, подобно на голяма част от останалата гама на Opel, ще предлага различни опции за двигателите. Компанията потвърди, че новият SUV ще се предлага в електрическа версия още от пускането си на пазара, но не разкри подробности за батериите и пробега.

През 2024 г. на Opel ще дебютира и новото поколение Grandland, което се очаква през втората половина на годината. Той ще се предлага в термични и електрически версии, базирани на платформата STLA Medium на Stellantis, същата като новия Peugeot 3008.

fallback
  • #4
    Росен ( преди 3 месеца )
    Имам Фронтера А 2.0,i .115 к.с., 1995г.перфектна е.Още я карам .много съм доволен.С газов инжекцион.Не смята да я сменям засега.внос от Италия.няма ръжда .
  • #3
    до 2 ( преди 3 месеца )
    И като всяка японска разработка, ръждясваше още преди да и изтече гаранцията. На 10-тата година придобиваше безкрайна проходимост - можеше да отиде някъде, след като собственикът и сметеше купчинката ръжда от замята и я сложеше в туристическа раница. Така и на Еверест можеше да се качи.
  • #2
    До 1 ( преди 3 месеца )
    Старата Frontera всъщност беше просто ребрандирано Isuzu MU (японска разработка) и точно затова беше истински джип със сравнително добра проходимост и здравина. Сега има и нов модел Isuzu MU от 2023г но мисля че не се продава в Европа. Той пак си е на независима рама с цял заден мост и двойни носачи отпред.
  • #1
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Само че, Фронтерата си беше истински джип, а това ще е поредната безсмислена градска псевдо- джипка. След фронтера излезе Антара, която вече не ставаше
fallback
Последни