fallback

Снегорин разцепи Subaru WRX наполовина

Поредното доказателство, че AWD е безсилно пред човешката глупост (ВИДЕО)

Задвижването на всички колела може да бъде полезно за осигуряване на допълнително сцепление при шофиране по заледен път. Но все пак трябва да шофирате с повишено внимание, защото страничното сцепление е минимално, без значение от системата за задвижване.

Шофьор на Subaru WRX научи това по трудния начин, след като загуби контрол над автомобил с AWD и се удари челно в камион-снегорин, разцепвайки колата наполовина. Запис от видео-регистратора на тежката машина беше публикуван в социалните мрежи и в YouTube като предупреждение към другите шофьори как не трябва да шофират по заснежен път.

Кадрите започват, когато Subaru WRX се опитва да изпревари голям камион, без да осъзнава, че няма място за преминаване между него и идващия снегорин. Колата се блъска в снегорина, предизвиквайки експлозия от отломки.

Видеото завършва с излизане на камиона от пътя, но снимки на бедствието бяха публикувани в X (бивш Twitter). Ужасяващите изображения показват задната част на WRX като смачкана топка, като предната половина все още е пред B-колоната. Колкото и странно да изглежда, никой не е пострадал при инцидента.

Експерти са категорични, че задвижването на всички колела може да ви помогне да ускорите при хлъзгави ситуации, но не може да ви помогне да спрете. Независимо дали вашият автомобил е с предно задвижване, задно задвижване или задвижване на всички колела, спирачките все още са единствените, които забавят автомобила, с изключение на леките ефекти от спирането на двигателя.

fallback
  • #9
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Кола, направена с оризова хартия от амарьори за полуиде0тЕ.
  • #8
    анонимен ( преди 9 месеца )
    #1 има общо и то е че тия в 4х4 и особено от марка Субару се имат с божествен статут ;) та има общо...
  • #7
    Анонимен ( преди 9 месеца )
    Не бееее АЗ съм със Собаро, всички трябва да ми правят път защото, само АЗ знам коя е колата. Всичко друго е паркетно 4х4 и всеки двигател различен от боксер е за боклюка (освен Порше, макар че Собаро-то е по хубаво, щот е по-евтино). И виждаме резултата ще разполовите така А4, ц-клас или 3-та серия ,,,,,, ама друг път. За по-големите серии даже не говорим там трябва да се сравняват с Аутбек.
  • #6
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Има хора които не се усещат къде и по каква настилка се движат. Да тръгнеш да прескачаш коловозите е сред най опасните маневри.
  • #5
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Когато карам по пътищата на САЩ и видя коли на Тойота, Мазда, Субару, Нисан и Хонда, винаги имам едно наум. Мислят се за безсмъртни.Същите са като голфаджийте и баварците в България.
  • #4
    анонимен ( преди 9 месеца )
    До 3 - А аз видях лятото, как едно джипка мерцедес се разкъса на две и задницата уби две момичета, а наркоманът отпред оцеля и бягаше после ..
  • #3
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Тук ако имаше хора на задната седалка, щяха да ги търсят като лего блокчета
  • #2
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Има много общо с марката, при скорост 60/70км в час, айде 80, да се разкъса на 2 е меко казано смешно. Това се случва с коли, които се забиват в стълбове със 120+, да не кажа дори 150+ Може да видиш една RS6ца на аутобана в Германия в YouTube, как се е овъртяла около 1 стълб с 200+...
  • #1
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Тука няма общо с модел и марка, 4х4 или загубен контрол, а с откровенна глупост.
fallback
Последни