IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

3000 коня в двубой на пистата - 3 различни победителя

Четири култови суперколи от три държави определиха коя е най-бърза (ВИДЕО)

Суперколи от четири емблематични марки от три държави се състезаваха в състезание по ускорение на права линия. Надпреварата беше организирана от екипа на YouTube-канала Carwow, като за него бяха избрани последните поколения на емблематични модели със обща мощност над 3000 к.с.


3000 коня в двубой на пистата


В случая честта на Италия бе защитавана от Ferrari 296 GTB и Lamborghini Huracan Performante, McLaren 750S се състезаваше за Великобритания, а Германия естествено беше представена от Porsche 911 Turbo S.

Ferrari 296 GTB със задно задвижване е единственият хибрид в състезанието. Той разполага със задвижваща система с мощност 830 к.с., състояща се от 3,0-литров V6 турбо двигател с мощност 663 к.с. и електромотор с формула MGU-K със 167 к.с. Той е позициониран между двигателя с вътрешно горене и 8-степенна роботизирана скоростна кутия. Тази кола тежи 1470 килограма.


3000 коня в двубой на пистата


Huracan Performante също има задно задвижване, но двигателят на Lamborghini е емблематичният 5,2-литров V10 с атмосферно пълнене, развиващ 640 к.с. Купето е оборудвано със 7-степенна автоматична скоростна кутия, а с тегло от 1382 килограма това е най-лекият участник в надпреварата.

McLaren 750S обаче е само малко по-тежък - 1389 килограма, но много по-мощен, тъй като британското купе разполага с 4,0-литров V8 турбо двигател с мощност 750 к.с. Двувратката със задно предаване е оборудвана и със 7-степенна автоматична скоростна кутия.


3000 коня в двубой на пистата


Porsche 911 Turbo S е единственият автомобил със задвижване на всички колела в състезанието. Германският спортист е и най-тежкият - 1640 килограма, като разполага с 3,8-литров, 6-цилиндров „боксер“ с турбо и мощност 650 к.с. Той също е съчетан със 7-степенен „робот“.

McLaren 750S се нуждае от 10,3 секунди, за да пресече финалната линия на 1/4-миля (402 метра), но Porsche и Ferrari изостават само с 0,1 секунди. Huracan Performance пристига 0,3 секунди по-късно, доказвайки, че може да се справи, без да разчита на принудителна индукция.



За състезанието до 1/2-миля (804 метра), Ferrari 296 GTB е в стихията си. При доста неочакван обрат на събитията обаче нито един от двамата победители няма да успее в третия етап от надпреварата.


0 от 500