Времената, когато всички хибриди бяха скучни и бавни, отдавна отминаха. Сега такива задвижващи системи се използват в мощни и бързи автомобили. И желанието да се спести гориво няма нищо общо с това - този подход позволява да се подобрят динамичните параметри и възможностите за сцепление.
Не е изненадващо, че премиум и дори луксозните автомобили вече получават хибридни системи. Само през изминалата година на пазара се появи няколко интересни модели със смесено задвижване. И не може да се отрече, че те предлагат забележителни характеристики. Ето няколко примера за това.
Хибридите вече не са бавни и скучни (ГАЛЕРИЯ):
Ferrari SF90 XX
Увеличена е и общата мощност на трите електродвигателя - от 220 на 233 к.с. Комбинираната мощност на системата вече е 1030 к.с. срещу предишните 1000 к.с. Ускорението до 100 км/ от място отнема 2,3 секунди (беше 2,5), а до 200 км/ч - 6,7 секунди.
Увеличена е и общата мощност на трите електродвигателя - от 220 на 233 к.с. Комбинираната мощност на системата вече е 1030 к.с. срещу предишните 1000 к.с. Ускорението до 100 км/ от място отнема 2,3 секунди (беше 2,5), а до 200 км/ч - 6,7 секунди.


0