Времената, когато всички хибриди бяха скучни и бавни, отдавна отминаха. Сега такива задвижващи системи се използват в мощни и бързи автомобили. И желанието да се спести гориво няма нищо общо с това - този подход позволява да се подобрят динамичните параметри и възможностите за сцепление.
Не е изненадващо, че премиум и дори луксозните автомобили вече получават хибридни системи. Само през изминалата година на пазара се появи няколко интересни модели със смесено задвижване. И не може да се отрече, че те предлагат забележителни характеристики. Ето няколко примера за това.
Хибридите вече не са бавни и скучни (ГАЛЕРИЯ):
BMW XM
Баварският производител също отскоро има хибрид със забележителна мощност в гамата си. Под капака на XM същият чудовищен 4,4-литров V8, който задвижва и M5 - макар и с някои доработки като подсилен колянов вал и нова маслена помпа. Но в добавка към големият има и електромотор с мощност 197 коня, която е интегриран в 8-степенна скоростна кутия M Steptronic.
Баварският производител също отскоро има хибрид със забележителна мощност в гамата си. Под капака на XM същият чудовищен 4,4-литров V8, който задвижва и M5 - макар и с някои доработки като подсилен колянов вал и нова маслена помпа. Но в добавка към големият има и електромотор с мощност 197 коня, която е интегриран в 8-степенна скоростна кутия M Steptronic.


0