fallback

10 plug-in хибрида, които са добра алтернатива на електромобилите

Ако имате притеснения относно пробега и зареждането на EV, тези модели ще ги премахнат

За тези, които не са готови да направят крачката и да купят напълно електрическо превозно средство (EV), на пазара на нови автомобил има налични хибридни превозни средства, които обещават да бъдат отлична алтернатива.

Plug-in хибридите (PHEV) предоставят много от предимствата, които електромобилите могат да предложат, като в същото време избягват техните недостатъци (като притеснението за пробег, например), които обикновено потребителите свързват с електрическите превозни средства. Ето някои от тях.

10 plug-in хибрида, които са добра алтернатива на електромобилите (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #25
    FenIX ( преди 10 месеца )
    Имам плъгин от 2 години и видях следното:+ са минималните разходи на ток в града,- са по-малък багажник, бавно зареждане, по-тежка кола, реално извън града става по-тежък хибрид.Тоест PHEV са идеални за хора които могат да зареждат вкъщи на евтин ток и карат основно в града в рамките на Ел пробега на колата.
  • #24
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Много разбирачи, много нещо :D Аз съм с PHEV от 1 година и няма такова удобство...в града съм на ток, изляза ли от него нямам никакви притеснения. Зареждам си го вкъщи и минавам около 50км без проблем. По-скоро за мен е най-доброто от 2та свята. Но все пак аз говоря от практика, а вече на теория всеки има право да си разсъждава :)
  • #23
    Анонимен ( преди 10 месеца )
    МитЕ,на дълъг път с Тесла си до първата зарядна. С РАВ 4 пробега е неограничен,зареждаш догоре за 5 минути.
  • #22
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Официално Бордовото зарядно устройство с мощност 6,6kW на RAV4 Plug-in Hybrid осигурява пълно зареждане на батерията само за 2,5 часа.RAV4 Plug-in Hybrid Цена от (вкл. ДДС)110 480,00 лв. Тоест струва около 20 000 лв повече от Тесла модел У, но за сметка на това е по-бавен, бавно зареждащ се и по неефективен автомобил за ежедневно шофиране. Това се отнася както за градско, така и извънградско. Със същите 18 kWh дааже Тесла Плейд ще мине 100 - 150км градско, но ще ги зареди за 4 минути ...
  • #21
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Понеже не могат да ги продават и такива статии, плъгина е шитак ментак, мощността не е вярна, ако нямаш батерия гори 12 на магистралата, тежък, муден, бавно се зарежда, не е ефективен като електричка и е на почти същата цена, или крайте на газ или истинска електричка.
  • #20
    до #12 ( преди 10 месеца )
    #12, специално при Rav4 PHEV двигателят не е 1 л, а е 2.5 л и батерията не е съвсем малка, а е 18 kWh, колкото на някои градски чисти електрички. Комбинираната мощност на колата в режим Спорт е 306 к.с. и позволява динамично шофиране и бързи изпреварвания извънградско. При такъв стил шофиране не очаквай икономия, но в крайна сметка човек може да избира между икономия и динамика. В Еко режим колата е изключително икономична, а електрическият пробег е над 90 км в града при не-зимните сезони.
  • #19
    Жг ъц ( преди 10 месеца )
    Дръпнатите да далеч пред кухия Ханс както винаги
  • #18
    Гост ( преди 10 месеца )
    Батерията е 13,6 квтч.
  • #17
    Гост ( преди 10 месеца )
    До 28.Тойота Приус PHEV е с двигател 2 литра.
  • #16
    Всезнайко ( преди 10 месеца )
    К'ви алтернативи бре, бедния си кара дизела или бензин на газ - другото е Ала - Бала
fallback
Последни