fallback

10 plug-in хибрида, които са добра алтернатива на електромобилите

Ако имате притеснения относно пробега и зареждането на EV, тези модели ще ги премахнат

За тези, които не са готови да направят крачката и да купят напълно електрическо превозно средство (EV), на пазара на нови автомобил има налични хибридни превозни средства, които обещават да бъдат отлична алтернатива.

Plug-in хибридите (PHEV) предоставят много от предимствата, които електромобилите могат да предложат, като в същото време избягват техните недостатъци (като притеснението за пробег, например), които обикновено потребителите свързват с електрическите превозни средства. Ето някои от тях.

10 plug-in хибрида, които са добра алтернатива на електромобилите (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #55
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Има огромни фенбойчета, които са готови да съобразяват животите и почивките си около колите си, ваш избор. Напред!
  • #54
    анонимен ( преди 11 месеца )
    В Доспат може и да няма, но в Цигов чарк има бърза станция. Не знам от коя посока си дошъл, но от всяка посока има бързи станции, така че в Доспат да си с достатъчен пробег. Но е факт, че има региони, в които мрежата е по-слабо развита и трябва да погледнеш предварително къде ще зареждаш.
  • #53
    FenIX @51 ( преди 11 месеца )
    Знам недостатъците на PHEV и затова ще го сменям но знам и недостатъците на електричките. И определено свободата и независимостта с PHEV е много по голяма. Няма проблем да зареждаш бавно докато спиш но ако си в Доспат най близката станция е в хотел в Сърница на 20 км Същата работа и в Рила. Както и в Гърция - има станции но са основно в по големите градове и ако искаш да отидеш някъде освен планиране къде ще зареждаш ще се съобразяваш и къде ще отседнеш според зарядните. Ставаш роб на колата.
  • #52
    Турбо ( преди 11 месеца )
    Русалката е на пристанището в Копенхаген,все пак Андерсен е датчанин не е швед.Аналогията русалка и хибрид е смехотворна.
  • #51
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Твърдя, че ел е по-добре от плъгин по следните причини: много по-просто устройство, по-леки, по-динамични, с много по-голям багажник. Плъгинът харчи повече от чисто ДВГ, защото е доста по-тежък и във всякакви класации за надеждност е най-малко надеждната технология. Две различни системи, които да се развалят. И не знам какъв е проблемът да се зарежда на бавни станции в Родопите. През нощта не спите ли или 300 или 400 км пробег малеят?
  • #50
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Явно и други с електрически коли пишат, но тъй като нямаме специфични никове и ни вземат за един и същ. Не твърдя, че трябва да се купуват ел коли и нищо друго. Твърдя, че те са напълно подходящи както за ежедневна употреба, така и за дълги пътувания. Твърдя, че са пълноценни, нищо повече. Вие пишете глупост след глупост без очевидно да имате какъвто и да е опит. Ще стигнете до някъде 10, 20 или 30 минути по-бързо, защото сте заредили без да починете малко и това прави някаква огромна разлика.
  • #49
    FenIX @30 ( преди 11 месеца )
    Електричката е ок за теб защото явно можеш да я зареждаш на домашен ток или в офиса защото иначе цената клони към това да караш на бензин. Отделно отговаря на начина ти на живот или по-точно си склонен да правиш компромисите които изисква засега Ел колата. В моя случай PHEV е по-добре защото тръгвам към Доспат например и обикалям 3 дни из Родопите или и в Рила. Там зарядни няма или в най добрия случай в някой хотел на бавните тип 2
  • #48
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Мисля че цялата дискусия се получи заради това, че обяснявате на хората да не си купуват PHEVs и как ТРЯБВА да си закупим eл. :D
  • #47
    анонимен ( преди 11 месеца )
    "Просто спрете да съдите другите хора какво карат, наблягайки, че ел. коли са единственото правилно решение :)" Не бе брат, ние постоянно ви обясняваме, да НЕ се нахвърляте на електромобили защото са НЕПОДХОДЯЩИ за 95% от шофьорите в България. За да си купиш електромобил трябва да имаш къде да го зареждаш на нощна, да имаш пари да си го купиш и или да въртиш много километри на ден. Само 5 % от шофьорите отговарят на критериите, но вие сте тези които обяснявате, че и за тези 5% не стават.
  • #46
    анонимен ( преди 11 месеца )
    На 150kW зарядна станция, за 6 мин се зареждат 15kWh. Тоест за 12 минути зареждаш 30kWh, които ти стигат за над 200 км градско шофиране с повечето електромобили на пазара. Около 200 км извънградско и малко под 200 км магистрално шофиране. На 250 kW зарядно като тези на Тесла, за 12 минути при напълно разредена и подгрята батерия се зареждат над 40kWh което в България става безплатно. С тях минаваш 300 км градско.
fallback
Последни