fallback

Не стават: Hertz спешно разпродава 20,000 електромобила

Гигантът искаше да купи 100,000 Tesla, но е размислил заради твърде скъпите ремонти и ниския интерес от клиентите

Само две години след като обяви план да закупи 100,000 електромобила от Tesla и 65,000 от Polestar, гигантът в областта на рент-а-кар услугите Hertz се отказва от тях. Компанията е заявила пред регулатора намерението си да разпродаде 20,000 от наличните си електромобили на северноамериканския пазар. Причините: твърде високи разходи за ремонти и слаб интерес от страна на клиентите. С приходите от разпродажбата Hertz възнамерява да закупи автомобили с двигатели с вътрешно горене.                 Според американски медии Hertz толкова бърза да се раздели с електрическата си флотилия, че предлага електромобилите на много изгодни цени. В момента за продан са обявени 548 бройки Tesla Model 3, като някои от тях са на цени под 20,000 долара.

Hertz все пак подчертава, че ще продължи да изпълнява стратегията си за електрическа мобилност и да предлага на клиентите широк избор от автомобили. Освен това фирмата планира да разшири собствената си зарядна инфраструктура в Съединените щати. Трябва да добавим, че американският Hertz няма пряка връзка с българското поделение на компанията, което е с гръцки собственици.      

 

 

fallback
  • #12
    Хаха ( преди 10 месеца )
    Бастарда и грета тунберг, ще теглят семейно кредитче 20к, да вземат една тесличка, най-накрая.
  • #11
    Хвалипръц ( преди 10 месеца )
    Поредните няколко опорки падат.. Електромобилите били надеждни, били евтини, не им трябвало обслужване.. даже били поскъпващи активи.. Лъжлив Илон с торбата с лъжите. Специално за Бустерирания, един цитат от Линкълн: "Можеш да лъжеш целия народ за известно време. Можеш да лъжеш част от народа през цялото време, но не можеш да лъжеш целия народ през цялото време."
  • #10
    PLAID ( преди 10 месеца )
    Standard Range се заменят с Long Range, поради недомислица. Standard Range не стават за тая работа. Hertz купува Tesla, защото няма друга с готово оборудване - камери, следене, дистанционно и автономно управление - всичко нужно за рент-а-кар още от завода. Без бъгове по менютата като на всичко останало, дето ходи да му баят по сервизите и няма читави дистанционни ъпдейти.
  • #9
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Като гледам Hertz, разбиха мита - колко евтини за поддържка са ел. коли.
  • #8
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Не мерси, карайте си ги дори и държавата да ми построи безплатни станции и суперджарджъри за *** не мерси, в молове не ходя!
  • #7
    Анонимен ( преди 10 месеца )
    Навреме са се усетили,че не стават.
  • #6
    Гост ( преди 10 месеца )
    Наемателите на електокари от Херц не щат да зареждат безплатно.
  • #5
    анонимен ( преди 10 месеца )
    МитЕ, времето за теб не е проблем,без това си денонощно пред компютъра.
  • #4
    MythBuster ( преди 10 месеца )
    Затвърждавате тази мисъл "Ако не могат да атакуват мисълта, атакуват мислителя. Пол Валери" . Докато останалите коментираме написаното в статията, ти коментираш коментиращите, защото нямаш какво да кажеш по статията и си съгласен с написаното от коментиращите, понеже е истина, но тази истина не ти харесва. Не ти е за първи път, нито ще ти е за последен, затова няма изненади. Ще копирам и това в буферната памет и ще ти го пействам на всяко заяждане без аргумент, да не си губя времето!
  • #3
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Чакаме Myth-ето да се включи с поне 68 поста сега... :-) - Изчисления, сметки, математика, колко зарядни имало, за колко време колко км зареждаш и т.н. А, че действащ бизнес разбира от (горчив) опит, че електокарите са недо...ена технология няма да се вземе предвид... :-(
fallback
Последни