IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ново независимо окачване променя електрическите автобуси

Иновацията на компанията Brist оптимизира центъра на тежестта на превозните средства

На неотдавна проведеното изложение Busworld Europe в Брюксел компанията Brist показа своето ново виждане, свързано с окачването на електрическите автобуси. По-конкретно става дума за водещия независим мост, предназначен за електрически автобуси от следващо поколение.


Brist


За разлика от вече произвеждания модел за дизелови превозни средства, иновацията е проектирана и предназначена за повишено натоварване - 9.0 т вместо 8.2 т. По-интересното е, че тази тази новост ще позволи изместване на центъра на тежестта на 20-тронен електробус напред.

При превозни средства от този тип предницата е по-натоварена поради разположението на акумулаторите в тази част на автобуса. Новият мост използва същата патентована Т-образна става. Но дизайнът е много компактен на височина поради ниските амортисьорни елементи.


Brist


В същото време ъгълът на завиване на колелата достига 56 градуса. Такова окачване намалява нуждата от стабилизираща щанга. Дизайнът също е с 6% по-лек от дизайна на конкурентите, което спестява още около 30 кг. В допълнение, най-новият мост Brist има най-голямото разстояние между горните рамена от всички модели на пазара - 1064 мм.

Серийното производство на тази новост е планирано да започне през 2025 година. Имайте предвид, че на изложението Busworld Europe 2023 компанията Brist показа и първата си задвижваща ос за електрически автобуси - Sorner Drive e-Axle, предназначена за товар от 12 тона, което утвърждава марката, като една от водещите в окачвания за подобен тип превозни средства.


0 от 500
  • #3
    1 rate up comment 1 rate down comment
    MythBuster ( преди 11 месеца )
    Благодаря че си намерил началото на спора, където очевидно не твърдя никъде че фабриката в Берлин ще бъде построена за година а както се вижда никой никога не го е твърдял защото В статията пише юли месец 2021, Но пък има един твой коментар за еластичност "190 ГостСлед термообработка пружината става ЕЛАСТИЧНА и твърда......Три милиметра ламарина? Това танк ли е.Бронирана кола?22:25 20.07.2020"Точно колкото е еластична пружината, толкова са еластични и ламарината на пикапа и колянов ...
  • #2
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Гост ( преди 11 месеца )
    Мити4ен,дали са с еластичен колянов вал?
  • #1
    4 rate up comment 5 rate down comment
    MythBuster ( преди 11 месеца )
    Тази статия ще е изключително полезна на 90% от читателите. Все пак нали всички тук сме проектанти на автобуси и ще използваме тази новост в следващите си продукти! Браво както винаги е изключително ценна и полезна статия!