fallback

Турският електрически седан ще предлага 600 км пробег

Серийният Togg T10F получава два вида задвижване

В края на миналата година стана ясно, че турската марка електрически автомобили Togg разработва седан, чието серийно производство ще стартира през 2025 г. Сега компанията разпространи подробности за модела, който беше показан на изложението за потребителска електроника CES в Лас Вегас.

Докато електрическият SUV на Togg се нарича T10X, седанът ще се казва T10F, където F означава „Fastback“. Това означава, че колата има не само малък капак на багажника, но и истинска задна врата като тази на VW ID.7. С дължината си от 4,83 метра обаче турският модел се настанява в по-долния клас. Багажникът на T10F побира от 500 до 1350 литра, докато този на ID.7 има обем 532-1600 литра.

Тъй като T10F е базиран на същата платформа като T10X, не е чудно, че междуосието (2890 мм) е идентично. Задвижванията и батериите също също са еднакви, с изключение на факта, че обявеното пълно задвижване на всички колела при T10X все още не е на пазара. Седанът T10F ще се предлага в три версии, като една от тях ще бъде със задвижване на всички колела.

Базовата версия е с един електромотор с мощност 214 к.с., който задвижва задната ос. Същият модул е инсталиран и отпред на версията със задвижване на всички колела. Това означава, че при нея мощността е два пъти по-висока. Ускорението от 0 до 100 км/ч при стандартния модел ще отнема 4,6 секунди.

Батериите имат същите данни за капацитет като T10X. Базовата версия получава сравнително малка батерия с обхват от 350 км, докато другите два варианта получават наистина голяма батерия, която при 89 кВт/ч трябва да осигури пробег от 600 км. За сравнение, VW ID.7 има батерия с 86 кВт/ч и пробег от 700 км.

Турският седан може да се зарежда до 180 кВт с прав ток, като процесът ще отнема до 28 минути. Коефициентът на съпротивление е 0,226, като е по-добър от този на ID.7 (0,23), като TF10F е по-широк и по-висок от германския електрически седан.

Системите за подпомагане включват адаптивен круиз контрол (ACC), който работи заедно с разпознаване на пътни знаци и система за предупреждение при напускане на лентата. Предлагат се също асистент за мъртва зона, асистент за паркиране и асистент за задръствания.

Дизайнът на T110F е създаден в сътрудничество със студиото Pininfarina. Светлинният подпис, който все още имаше форма на кука при T10X, е допълнен с мотив на бумеранг при седана. Тези елементи обграждат големи отвори за въздух. На решетката на радиатора има хромирани вложки, а отзад има непрекъсната светлинна лента.

Автомобилът се отключва с помощта на приложение за смартфон или карта с ключ. Вътре, подобно на интериора на T10X, има 12,3-инчов инструментален дисплей и 29-инчов сензорен екран един до друг. Има и 8-инчов сензорен панел. Togg също обещава различен волан, както и различни панели на вратите и седалки в сравнение с T10X.

Още снимки на турския електрически седан - вижте в галерията:

fallback
  • #12
    До 7 ( преди 11 месеца )
    На Иранците всички двигатели са им лицензни.
  • #11
    Каральо ( преди 11 месеца )
    Ние атлантиците Какво произвеждаме???Ще ви кажа. ..-Много прости хора..нищо друго
  • #10
    MythBuster ( преди 11 месеца )
    Разбира се че е мит и даже няма нужда да влизам в ролята си да го разбивам. Челните позиции за най-сигурните автомобили в Европа се държат от китайски автомобили а редица европейски автомобили са доста по-лоши резултати и не мога да вземат всички звезди за сигурност. Никак не е чудно, че правят по-добри автомобили, предвид това че наемат абсолютно същите дизайнери, които проектират европейските премиум автомобили, дори при проектиране на по бюджетни китайски модели и им плащат повече.
  • #9
    v-1 ( преди 11 месеца )
    Вече е мит, че китайските коли са ненадеждни и им липсват системи за сигурност. Там вече могат да произведат всичко, от евтин ел. лагерна количка до скъпа луксозна кола, която не отстъпва на европейките по нищо.
  • #8
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Приятна на вид,
  • #7
    До 2 ( преди 11 месеца )
    Ми, Иран до ден днешен си правят коли с ДВГта за собствено потребление. Турците също, а не е като Иран или Турция да са някакви имена в технологиите. Проблемът никога не е в това да направиш прототип, а да го индустриализираш и тази индустриализация да е с постоянно качество. И този проблем при електричките изобщо не е по-лесен за разрешаване, отколкото при ДВГта.
  • #6
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Не, че нещо ама 0,226 също се записва 0,23. Ако беше 0,224 чак тогава можем да говорим колко по добри са турците пред германците - хахаха шега разбира се.
  • #5
    анонимен ( преди 11 месеца )
    2-ри, прави, лагерна количка с електормотор може да направи всеки в гаража си, безспорен факт, ръгането на телевизори, и пестенето от елементарни системи за сигурност, за мен това е далеч от понатието кола.Подобно на китайските играчки на цената на ел. колело - не ясно дали ще оцелееш след удар в пазарска количка дори. Мазените 100г, поне си имат натрупан опит в това отношение.
  • #4
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Само аз ли виждам Шкода Октавия ?
  • #3
    Вин ( преди 11 месеца )
    Електрификацията изигра ролята на "кола за сигурност" във Ф1, изравни състезателите почти в пакет!
fallback
Последни