Китайските производители продължават да изненадват с наистина странни превозни средства. Голяма част от тях разработва нови и модерни електромобили, но има и такива, които залагат на конвенционално задвижване - като например това копие на Jeep Wrangler. И то не е евтин „клонинг", каквито бяхме свикнали да виждаме доскоро, а истински офроуд автомобил, при това на сериозна цена.
Името на този модел е Ickx K2, който с дължина 4,64 метра е малко по-къс от американския модел. Широчината му е 1,92 метра, а височината - 1,87 метра, като шасито е от старата школа - с твърда задна ос. Пътният просвет не е от най-впечатляващите за такъв тип превозни средства - 22 см, а конструкцията позволява преодоляване на брод с дълбочина 50 см.
Задвижващата система не е толкова усъвършенствана като тази на Wrangler, но Ickx K2 все пак е оборудван с два задвижващи моста, които не са постоянни, но могат да се включват. Има и редуктор и блокажи на диференциала, така че движението по тежък терен не би трябвало да представлява особена трудност.
И ако на пазарите в Европа Jeep Wrangler се предлага с plug-in хибридно задвижване с 381 к.с. или с 2,0-литров бензинов двигател с 272 к.с., то Ickx K2 разчита на 2,0-литров турбодизел, който развива 163 к.с. и 380 Нм. Трансмисията е осемстепенна автоматична с преобразувател на въртящия момент.
Китайският производител твърди, че неговият всъдеход харчи 10,3 л/100 км и развива максимална скорост от 160 км/ч. Що се отнася до стандартното оборудване, то е доста богато, като включва 12,3-инчов двоен екран, двузонов автоматичен климатроник, мултимедийна система, съвместима с Android Auto и Apple CarPlay, отопляеми кожени седалки и др.
Що се касае до цената, в Германия бензинов Wrangler струва най-малко 69 900 евро. В същото време в Италия дизеловият K2 се продава за 49 900 евро, което означава разлика от 15 000 евро.
Още снимки на китайския всъдеход - вижте в галерията: