IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новата Dacia Duster ще е само с 3% по-скъпа

Кросоувърът получава новото хибридно задвижване на Renault, но губи дизеловия двигател

Третото поколение на Dacia Duster ще поскъпне минимално спрямо сегашното, стана ясно, след като дъщерната марка на Renault обяви цените за румънския, френския и още няколко пазара. В родината си най-базовият Duster ще струва 18 800 евро. Вероятно подобна ще бъде цената и в България.
 
    
Dacia Duster III, 2024
  
    
Предлаганият все още у нас Duster второ поколение започва от 35 720 лева с еднолитров мотор, 100 конски сили мощност и фабрична газова уредба. Ако обявената за Румъния цена на новия модел се пренесе и в България, Duster вече ще започва от около 36 800 лева - или поскъпване малко под 3%. Новата кола обаче ще идва с повече стандартно оборудване.

Новото поколение на кросоувъра ще получи и най-модерното задвижване в гамата на Dacia, каквото сегашният Duster няма. Това е хибридната e-tech система с мощност 140 конски сили, позната от Jogger и от няколко модела на Renault. Тази върхова версия на новия Duster ще струва в Румъния 26 650 евро. Моделът запазва и добрата си проходимост благодарение на висок пътен просвет, къса първа предавка и задвижване на четирите колела в някои версии. Както и досега обаче, версията 4х4 няма да може да се комбинира с автоматични скорости. От гамата ще отпадне 1.5-литровият дизелов двигател със 115 коня.
 
  
Още снимки на новия Duster вижте в ГАЛЕРИЯТА:


  
  

 

0 от 500
  • #12
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    До 3,не можеш да сравняваш Дачия с Шкода,особено тези два модела.Шкодата се придържа повече към комфорта,докато Дачия е повече по проходимостта и здравината.Могат единствено да се сравняват само по това,че и двете са евтините марки на компаниите майки и се правят на изпитани във времето платформи,като Дачия ценово е без конглокент.
  • #11
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Ок ( преди 3 месеца )
    Само разбирачи тука.. карайте си немските отпадъци на по 15-20 години и не коментирайте.. немското си е немско никой не може да ви убеди в нещо по-добро хаха аман от саждите ви по пътищата дано скоро да спрат да се срещат!!
  • #10
    4 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    След тоталното антидизел- облъчване Дачия можеше да спечели от един дизел за 4х4, но правилата се диктуват от меките френски китки.
  • #9
    5 rate up comment 3 rate down comment
    До #3 ( преди 3 месеца )
    Карок е по-скъп, но и на по-високо ниво от Дъстър
  • #8
    2 rate up comment 0 rate down comment
    до 6 ( преди 3 месеца )
    ами нормално . Митсубиши е в този косорциум . взимат и слагат ....
  • #7
    11 rate up comment 1 rate down comment
    raiders ( преди 3 месеца )
    Аз мисля да поръчам 100к.с. с газ... с пълното ми съзнание какво купувам и си причинявам! Готов съм до 40к да дам за 2 ниво на оборудване. Няма аналог за газта, иначе шкода камик е около тези пари, пак с 3 цил. 110к.с., фв Тайго... и разбира се Кия Спортидж 50кТук имаме нова платформа, надявам си е по-добро управление и качество на материалите...
  • #6
    8 rate up comment 0 rate down comment
    boris ( преди 3 месеца )
    Волана е като на Мицубиши Еклипс 1:1
  • #5
    16 rate up comment 1 rate down comment
    Aleks ( преди 3 месеца )
    3 пъти по-евтин от Ionic 5
  • #4
    9 rate up comment 33 rate down comment
    Ха ха ( преди 3 месеца )
    52000 лъва за този мамалигарски нужник са наистина голяма смешка!
  • #3
    11 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Би било добре да дадете и цените на поне 1-2 сравними модела примерно на Шкода Карок