fallback

Собственик на Toyota с над милион мили пробег навъртя още толкова на новия си пикап

И вторият автомобил кандидат-рекордьор е с оригиналния си V8 двигател, който не е ремонтиран

Американецът Виктор Шепърд се прочу преди време, когато стана ясно, че е навъртял над 1 млн мили със своята Toyota Tundra. Сега той е на път да повтори това постижение с още един автомобил от същия модел - Tundra SR5 Double Cab от 2014 г., оборудвана с 5,7-литров V8 двигател, като към момента пикапът има пробег от над 900 000 мили.

Историята на Шепърд стана известна през 2016 г. Тогава той премина границата от милион мили със своята Tundra SR5 Double Cab от 2007 г., която има 4,7-литров V8 мотор. Сегашната Toyota е била закупена от Виктор като заместник на предишната, точно преди да достигне пробег от милион мили.

Впечатлени от лоялността на Шепърд, а и от постижението, от Toyota му предложиха сделка - да размени своя стар пикап от 2007 г. за модела Limited Crew Cab от 2016 г. Японците използваха автомобила, навъртял милион мили, при разработката на новата Tundra от 2022 г.

Самият Шепърд реши да запази получения от Toyota пикап от 2016 г. като лично превозно средство, а да използва модела от 2014 г., който вече беше закупил, за ежедневната си работа. Впечатляващото е, че и в двата случая пробегът е навъртян от собственика, които предпочита сам да шофира колите си.

В интервю за изданието Pickup Truck Talk американецът разкри, че и вторият му пикап, доближаващ милион мили, е с оригиналния си двигател, който не е ремонтиран. Трансмисията обаче е сменена наскоро, тъй като нейното последно сервизиране не е дало резултат.

 

fallback
  • #22
    MythBuster ( преди 10 месеца )
    "МитЕ, цената за превоза е калкулиран в цената на стоката.Да платиш за скъпа електричка,за да пестиш от гориво ей това не го разбирам." Е именно де, калкулирай колко е цената на горивото за изминаване на 1 милион мили? Нали точно калкулациите ви куцат на антиматематиците. Колко струват 200 000 литра гориво? Можеш ли да сметнеш? Не можеш. След като не можете да смятате за какви калкулации ми говориш? Тези които могат да смятат да си купуват електромобили.
  • #21
    Анонимен ( преди 10 месеца )
    Дизел,има метанови Кадита таксита милионници.
  • #20
    Анонимен ( преди 10 месеца )
    МитЕ, цената за превоза е калкулиран в цената на стоката.Да платиш за скъпа електричка,за да пестиш от гориво ей това не го разбирам.
  • #19
    Анонимен ( преди 10 месеца )
    МитЕ,как Дизела ще си разнесе стоките щом за да си изпълни глокса,ще трябва да стои на зарядна?
  • #18
    Анонимен ( преди 10 месеца )
    До 14.МитЕ,къде видя по селата зарядни бе готин?
  • #17
    MythBuster=idiot ( преди 10 месеца )
    До трола спамещ само за ел.боклyцитe - идеята на публикацията е , че НОРМАЛНА кола с ДВГ е здрава и подлежи на ремонт и още каране и след 1милион мили...това ги интересуват НОРМАЛНИТЕ хора - колата да е здрава , да не стой постоянно по сервизите за ремонт , да е надежна и т.н. Локумите ти никой не го интересува...
  • #16
    Анонимен ( преди 10 месеца )
    Този пробег е абсолютно невъзможен за сам човек. При 220 работни дни на година това прави 780 км на ден, без празен ден ако сложиш времето за обслужване и някой друг ремонт смяна на гуми и тн пробега трябва да е 1000 км на ден. Това може да се постигне само ако рази кола се кара от 4-5 шофьора. Според мен такива статии са глупости само да те карат да цъкнеш са видиш какво са написали.
  • #15
    MythBuster ( преди 10 месеца )
    Също както сме коментирали че само антиелектриците се интересувате от въглеродните емисии отделяни при производство на електромобили, въпреки че е много плътно си затваряте очите за емисиите отделени от ауспуха и се правите че не съществуват. Повечето от хората въобще не се интересуват от такива неща при покупка на автомобил, каквото и да приказват на останалите. Баш като онези, които ходят на събиранията на тема екология всяка година с частните си самолети.
  • #14
    MythBuster ( преди 10 месеца )
    Така е Дизел. Неслучайно препоръчах на Турбо отново да си купи дизелова баничарка, защото все още никой не е произвел практична електрическа баничарка с достатъчно добра скорост на зареждане, за да е приложима за дълги пътувания. Ако имаше такава, дори с 300 км пробег, шефът ти въобще нямаше да се интересува, че ще висиш като мърсол на зарядната станция по 15 минути всеки ден, стига на него да му излиза сметката и да пести пари от това. Коментирали сме го и с тебе.
  • #13
    Дизела ( преди 10 месеца )
    Митбъстер,шефа ми не се интересува от емисии.Гледа цената и колко километра може да се кара с един резервоар.
fallback
Последни