fallback

Собственик на Toyota с над милион мили пробег навъртя още толкова на новия си пикап

И вторият автомобил кандидат-рекордьор е с оригиналния си V8 двигател, който не е ремонтиран

Американецът Виктор Шепърд се прочу преди време, когато стана ясно, че е навъртял над 1 млн мили със своята Toyota Tundra. Сега той е на път да повтори това постижение с още един автомобил от същия модел - Tundra SR5 Double Cab от 2014 г., оборудвана с 5,7-литров V8 двигател, като към момента пикапът има пробег от над 900 000 мили.

Историята на Шепърд стана известна през 2016 г. Тогава той премина границата от милион мили със своята Tundra SR5 Double Cab от 2007 г., която има 4,7-литров V8 мотор. Сегашната Toyota е била закупена от Виктор като заместник на предишната, точно преди да достигне пробег от милион мили.

Впечатлени от лоялността на Шепърд, а и от постижението, от Toyota му предложиха сделка - да размени своя стар пикап от 2007 г. за модела Limited Crew Cab от 2016 г. Японците използваха автомобила, навъртял милион мили, при разработката на новата Tundra от 2022 г.

Самият Шепърд реши да запази получения от Toyota пикап от 2016 г. като лично превозно средство, а да използва модела от 2014 г., който вече беше закупил, за ежедневната си работа. Впечатляващото е, че и в двата случая пробегът е навъртян от собственика, които предпочита сам да шофира колите си.

В интервю за изданието Pickup Truck Talk американецът разкри, че и вторият му пикап, доближаващ милион мили, е с оригиналния си двигател, който не е ремонтиран. Трансмисията обаче е сменена наскоро, тъй като нейното последно сервизиране не е дало резултат.

 

fallback
  • #32
    MythBuster ( преди 10 месеца )
    В галони да е! Est. Combined City/Hwy15 MPG13 City18 HighwayПри 15 мили на галон за 1 милион мили ще изразходи 66 666 галона по 5 долара, което прави повече от 300к но в долари. Кой е смотания?
  • #31
    MythBuster ( преди 10 месеца )
    РУК за много години. Не виждам някакво противоречие с коментарите ми от ГОДИНИ! Електромобилите са подходящи за хора: 1. Които има къде да ги зареждат. 2. За хора, които могат да си ги позволят. 3 за хора които МИНАВАТ МНОГО КИЛОМЕТРИ ГОДИШНО, за да избият разликата в цената! Къде виждаш несъответствие с предишни твърдения? Да не искаш да ми намекнеш, че 90% от хората минават по толкова километри и аз греша, като твърдя, че това е по-скоро изключение, отколкото правило?
  • #30
    MythBuster ( преди 10 месеца )
    Равносметката. За 1 милион мили, този пикап е изхарчил МИНИМУМ 200 000литра бензин на стойност 300 000 и отделя минимум 565 тона СО2. При песимистични сметки за производството на Тесла модел s с най-голямата батерия се отделят 14 т СО2 , а смяна на батерията струва 15 000 $. Тоест с изхарчените пари за гориво могат да се купят 20 батерии, а с отделените емисии дa се произведат 40 тесла модел S. Само за цената на горивото могат да се купят 2бр. Cybertuck от най-скъпите + ток за 2 милиона мили
  • #29
    РУК ( преди 10 месеца )
    Митичен, за много години!Много киловати и медията да вземе поне да ти плаща за хилядите коментари!Миналата година я завърши обяснявайки как не си толкова за електричките,как за 90% от шофьорите не са подходящи .... а днешните ти коментари пак са старата песен!После се чудиш що хората имали "грешно" мнение за теб!А повярвай ми 100к км на година се правят лесно!Последните ми 3 години в БГ правих по 110-120К на година само в БГ,като търговски директор.А шофьорите ни с бусове и пикапи правиха Х 3!
  • #28
    MythBuster ( преди 10 месеца )
    До 27. "Ако не могат да атакуват мисълта, атакуват мислителя. Пол Валери"
  • #27
    Бастард ( преди 10 месеца )
    Затъмнен шрифт, ти работа и жена нямаш ли ве? Че по цял ден, пишеш тук под статиите, о*л*игофренските си и едни и същи разсъждения. Спри се малко, зле програмиран робот. Изобщо не чета, какво е писано, като видя че си ти(поне бързо се откроява).
  • #26
    MythBuster ( преди 10 месеца )
    По ми е интересно дизелът как успява да върти по 400 км на ден в околните села за 8 часа работен ден, като същевременно спира на десетки селски магазинчета да предлага стока, да им я разтоварва и същевременно да минава по 50 км всеки час от работното си време. Ето удобен случай да го попитаме, че нещо не се връзва. Онзи не го мисли за същите осем часа ще измине почти 1000 км, защото няма да спира.
  • #25
    MythBuster ( преди 10 месеца )
    "При 220 работни дни на година това прави 780 км на ден" ти си построил комунизма брат! Бравос! В нашата реалност годината има 52 седмици с по 5 работни дни всяка. Общо 260 дни от които колко да са празници и отпуски? А някой от нас работим на шест седем дневна работна седмица с нерегламентирано работно време. Питай дизела дали 100 хиляди километра се въртят лесно? А той обикаля да разнася стоки по селата по селски пътища. Къде ще сравняваш разстоянията в САЩ изминати по магистрали без спиране.
  • #24
    MythBuster ( преди 10 месеца )
    "До 14.МитЕ,къде видя по селата зарядни бе готин?" Зарядните станции по селата са точно до бензиностанциите. Нали във всяко село има поне по една бензиностанция на автомобил. По *** въпрос Не можа ли да измислиш? Защо трябва да зарежда във всяко село, след като съвременните електромобили минават от край до край България без нужда от зареждане а зарядните станции са през максимум 50 км накъдето и да тръгнеш? Дизела минава поне покрай три-четири зарядни на ден.
  • #23
    MythBuster ( преди 10 месеца )
    "Анонимен ( преди 7 минути )МитЕ,как Дизела ще си разнесе стоките щом за да си изпълни глокса,ще трябва да стои на зарядна?" Знаеш ли колко му пука на шефа, че дизела ще трябва да спре на някоя зарядна станция да дозареди, ако на цената на дизеловата баничарка можеше да купи електрическа, която да зарежда с прилична скорост? Поне 1000км/ч. При положение, че ще тръгва зареден от контакта през нощта, а минава 400 км на ден, можеш ли да сметнеш колко трябва да виси на зарядна станция?
fallback
Последни