fallback

Разглобяване на V8 двигател на Mercedes показа често срещан проблем

Щетите по популярния мотор на германската марка са сериозни (ВИДЕО)

Само защото един двигател е монтиран на автомобил от най-висок клас от реномирана марка, не означава, че той не може да създава проблеми. Като пример за това YouTube-каналът I Do Cars посочи мотора Mercedes-Benz M278 - 4,7-литров туин-турбо V8, поставян на модела ML550.

Двигателят беше разглобен, което разкри сериозни проблеми вътре в цилиндрите. Още от самото начало нещата не вървят добре. При стартирането на мотора се чуват странни пукащи звуци, а върху свещите се забелязват много отлагания. Всмукателните отвори имат много въглерод върху клапаните, което е повече от нормално за двигател с директно впръскване.

В допълнение, един от обтегачите във веригата за синхронизация е разхлабен, което предполага, че някой друг е работил по този двигател в миналото. Маслото в мотора също е с лошо качество, а филтърът е пълен с тънки парчета метал, което обещава сериозни неприятности.

Проблемите стават очевидни веднага щом се свалят цилиндрите. Няколко цилиндъра имат дълбоки прорези. Водещият във видеото отбелязва, че тези ожулвания са не само достатъчно дълбоки, за да се усетят с нокът, но се напипват и с ръка. Буталата също са сериозни износен.

Mercedes-Benz поставя двигателя M278 на различни модели, включително някои модели в класовете E, S, CL, CLS, ML и GL. Подобни проблеми се появяват и при AMG-версията на този мотор (M157). Това се отнася и за друг агрегат - M276 V6.

Водещият не посочва причина за проблема, но в различни форуми на Mercedes-Benz собственици на автомобили с такива двигатели се опитват да дадат обяснения. Някои твърдят, че това се дължи на прекалено големия интервал между смените на маслото, който производителят препоръчва. Други пък са на мнение, че това е проблем с буталния пръстен.

fallback
  • #4
    Ти да видиш ( преди 10 месеца )
    Проблема се нарича алусил и никасил..много собственици който бяха решили с последни напъни и кредити да си купят подобни модели, както и някои поршета и аудита на по 200000 км пък им слагаха и газчица за по тънката изреваха на умрело.. и юруш да търсят майстори за разпробиване на цилиндри..ама това не е добрия стар ***..тия сплави са модерните технологии за лъскави коли и имидж които трябва да се копират от магазина а не трета употреба от комплексари
  • #3
    Захарчето ( преди 10 месеца )
    А пък карам само Бугати и нямам никви проблеми !
  • #2
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Критикарстването и изпадането в дреболии не са мъжки качества
  • #1
    MythBuster ( преди 10 месеца )
    "Проблемите стават очевидни веднага щом се СВАЛЯТ цилиндрите." Ти да видиш! Признавам че след като тези от клипа са го направили, са сериозни свалячи!
fallback
Последни