fallback

Собственици на Cybertruck намериха начин да преметнат Tesla

Предприемчиви стопани на пикапа заобикалят забраната за продажба и го дават под наем

Американският производител на електромобил Tesla забрани на собствениците на пикапа Cybertruck да го продават в рамките на една година след покупката. Нарушителите ги очакват сериозни глоби и попадане в черния списък на марката. Въпреки това купувачи на първите бройки от пикапа намериха начин да изкарват пари от него.

В интернет се появиха няколко обяви с предложение за наемане на пикапа срещу сериозна сума. Първоначалните оферти бяха за 500 долара на ден, но явно интересът към Cybertruck е сериозен, защото сумите растат. Има и такива собственици, които са готови да предоставят пикапа си за чуждо ползване за месец, като там се предлага отстъпка и цената е 12 000 долара.

Благодарение на подобен лизинг купувачите на първите производствени Cybertrucks, които са от специална серия, могат не само да изплащат заемите си за автомобила, но дори и да печелят пари. Досега Tesla е доставила на клиенти около 500 пикапа, захранвани с батерии.

В средата на декември Tesla започна да изисква допълнителни 1000 долара от клиентите, за да потвърдят резервацията си Cybertruck. По този начин автомобилният производител реши да отсее хората, които не възнамеряват да купуват електрическите пикапи, но въпреки това са се записали в списъка с чакащи.

fallback
  • #13
    Хвалипръц ( преди 11 месеца )
    Клиентите на Тесла са също като инвеститорите им - абсолютни спекуланти. Тесла нямаше да съществува ако не беше кризата от 2008 и последвалите я "хеликоптерни пари". Но, скоро всичко ще си дойде на мястото с колапса на виртуалната икономика и преминаването към реална.
  • #12
    Лудория до 11-ти ( преди 11 месеца )
    Е, то всеки се обръща след това, което харесва или му е любопитно. Последно се обърнах след кемпер автобус, паркиран на улицата в наше село. За Коледа си го бяха украсили и се бяха събрали около маса. Много големи прозорци и се виждаше празненството около масата.
  • #11
    Лудория до 8-ми ( преди 11 месеца )
    Ти чуваш това шумене, защото следиш тези медии. Други хора слушат друг шум и не ползват твоите медии. Като пример: FTX, Tesla Semi, Tesla Roadster, Лукойл, X/Twitter, Cruise, вечното пътешествие, Silicon Valley Bank. Ето този шум е интересен. За другия няма да пиша, защото до мен стига крайно ехо, но да го кажем така - филм за Ферари, Ферари за 42 милиона, ново Ферари за няколко милиона... това също е шум, но не е за нашите уши... упс, за нашите банкови сметки. Пускай Планета/рап, и не го мисли!
  • #10
    анонимен ( преди 11 месеца )
    7-ми, ти сериозно ли? Тесла екслузивен автомобил?! Дори за масите е спорно.. Аз честно казано незнам, някой да си счупи врата ако види Тесла, но едно Ферари винаги ще те накара да се обърнеш.
  • #9
    до 8 ( преди 11 месеца )
    Всъщност Киберкамиона е добър показател защо Тейлър Суифт е изпълнител номер 1 по продажби последната година-две. По същата причина, Азис е "звезда", а не "просто Васко ***..раса".
  • #8
    до 6 ( преди 11 месеца )
    Самият факт, че целият свят шуми около Киберкамиона, включително и ти - доста повече, отколкото около което и да е Ферари - показва, че Тесла не е точно това, което казваш - масовка. Факт е, че през последните 30 години не е имало подобен продукт в автомобилостроенето - желан, с отлична репутация заради екологията, считан повсеместно за върха на иновациите.
  • #7
    MythBuster ( преди 11 месеца )
    До 6. Вярно е и както виждаш стратегиите на двете компании са успешни! Tesla успя да създаде ексклузивен автомобил дори за масите. Вероятно е възможно да наемеш ferrari за под 1000 долара на ден.
  • #6
    анонимен ( преди 11 месеца )
    5-ти, сам си си отговорил - едните са екслузивна марка, другите масовка. А всеки сам решава къде ще се позиционира, какъв продукт ще предлага и каква клиентела ще гони.
  • #5
    MythBuster ( преди 11 месеца )
    И какво е различното? Единствената разлика е че Ферари умишлено произвеждат малко бройки за да са ексклузивни, докато при Тесла недостигът е естествен ВРЕМЕНЕН процес заради трудности при увеличаване на производството в съчетание с 2,5 милиона заявки, от които повече от 80% вероятно са за спекулативни покупки с цел препродажба. Сега ще ги отсеят чрез комбинация от забрана за препродажба, 1000 долара за поръчка и увеличена цена, която ще падне като останалите и ще трябва да продават на загуба.
  • #4
    анонимен ( преди 11 месеца )
    1-ви, доколко знам и Ферари имат такава политика за някои модели, които са лимитирана серия. Едно, че не можеш да си го купиш току така, не можеш да го продадеш (без разрешение) и то пак не на кой да е. Но ако за Ферари, това е разбираемо, защото е произведение на изкуството, то за Тесла определено не е.
fallback
Последни