fallback

Toyota постави нов рекорд по производство

Японцинте увеличават и продажбите, като близо 1/3 са на хибриди

Глобалното производство на Toyota Motor расте с 11% през ноември до ново рекордно високо ниво, възстановявайки се от миналогодишните прекъсвания във веригите на доставка, подкрепено от силното търсене както в Япония, така и на други основни пазари.         Производствените обеми на най-големия автомобилен концерн в света по пазарен дял нарастат до 926 573 броя, докато продажбите за същия месец се увеличават с 14 на сто на годишна база. Данните включват обемите на марката луксозни автомобили Lexus.

Продажбите на родния пазар нарастват през ноември с 27%, като тези в САЩ и Китай растат с по 17%, а в Европа – с 15 на сто. От началото на годината концернът е произвел 9,23 млн. превозни средства, с което надминава предишния рекорд от 9,05 млн. автомобила, регистриран през 2019 г.

Ако се включат дъщерните компании Daihatsu и Hino, общото производство на групата до момента достига 10,6 млн. превозни средства. Около една трета от продадените автомобили на марките Toyota и Lexus през ноември представляват хибридни модели.

Тепърва предстои да се види как проблемите в Daihatsu ще се отразят върху представянето на Toyota, след като звеното преустанови работа в своите фабрики поради проблеми с тестовете за безопасност. По-рано тази седмица стана ясно, че Daihatsu ще компенсира 423 местни доставчици, с които има преки бизнес отношения, тъй като заводите му няма да работят през януари.    

fallback
  • #13
    q ( преди 10 месеца )
    Тойотка има спад и то голям - сега спрени заводи. всъщност вече не продават и най-много автомобили от един модел, королката загуби от два пъти по-скъпата модел Y. Тренда е ясен, утре някой модел на BYD ще я прати на трето място. Естествено там дето е текло пак ще тече, но по-скромно.
  • #12
    анонимен ( преди 10 месеца )
    казано по друг начин - кучетата си лаят, кервана си върви. (Елекричарите се пенят, Тойота си продава все повече)
  • #11
    Един ( преди 10 месеца )
    Госта и каската , като прочетат такива новини и почват да се пипат :)
  • #10
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Къде е новият ленд крузер, представителството в БГ е под всякаква критика!
  • #9
    до 4 ( преди 10 месеца )
    Иронично е, когато кален галлош се опитва да използва сарказъм. Горецитираните повишения са само спрямо съответния месец на миналата година и се дължат на проблемите с производството, които Тойотка имаше в края на миналата година, т.е. кухи проценти (точно като главата ти). Реалният спад в Китай, обаче, от януари до септември включително, е 8%. Подобен спад имат и в САЩ, като в някои най-развити щати, като Калифорния, е доста повече.
  • #8
    До 5 ( преди 10 месеца )
    Затова ли най-продаваният модел на китайския пазар е японски - Нисан (въпреки спадащите продажби)? Заради тази омраза ли Тойотка е на второ място, а Хонда на трето за 2022?
  • #7
    До 5 ( преди 10 месеца )
    То в Китай Тойота никога не са се профавали попринцип китайци и японци не се любят много затова там ФВ бяха напред дълго време а сега китайците си развиха собствена индустрия и купуват техните си ел коли.
  • #6
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Тесла сравнена с Тойота е все едно да сравняваме първолак с професор и доцент в университет. Къде е гиганта Тойота, къде и мъничето Тесла.
  • #5
    до Психо ( преди 10 месеца )
    Малко си запознат. Всъщност ръстът на продажбите на Тойота е само в Азия и Африка (или някъде там), но не и Китай. Затова ще фалират, но след време. Защото е важен "тренда" и процентите. Абсолютните стойности бледнеят пред процентите. Процентите са царе! Особено ако ги въведеш във формула за сложна лихва. Сега и историята с Дайхатсу ще ги удрари лошо, щото продавали предимно в родната Япония. Оф, имаше и още нещо, ама го забравих. Но, няма страшно, Митето и съ-сектанта му Гост ще ни припомнят.
  • #4
    Психо електричар ( преди 10 месеца )
    Това е защото ТеслАта е номер едно и е топ във всичко, а Тойота е изостанала с 50 години и е много зле, хората не в харесват и е пълен ***. Освен това яко и намаляват продажбите, защото все още не тръби, че трябва всичко живо да е само пасатори и прави изостанали двигатели. Максимум другата година ще фалира, защото пазарния и дял ще се стопи и до другото лято ТеслАта ще прави по 20 милиона коли.
fallback
Последни