fallback

12-те най-добри електромобила на 2023

Тези масови модели предлагат както впечатляващи технологии, така и запомнящ се дизайн

Интересът към електромобилите расте с всяка изминала година, като това се дължи и на увеличаващите се предложения на пазара. Затова е доста трудно да се определят най-добрите модели, до които потребителите вече имат достъп. Изданието Inverse обаче прави точно това, като посочи 12-те електрически коли, които се предлагат на пазара през 2023 г.

Авторите на списъка посочват, че в него не са включени модели като Hummer EV и Ford F-150 Lightning, тъй като са прекалено големи и скъпи. Няма я също и Toyota BZ4X, чиято гама е прекалено малко и не дава особен избор на купувачите. В същото време в списъка попадат електромобили, които не само разполагат с впечатляващи технологии, но и изглеждат наистина добре.

12-те най-добри електромобила на 2023 година (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #27
    анонимен ( преди 11 месеца )
    В Испания ЕДНО от условията за да те одобрят за ипотека е всичките ти вноски по заеми + ипотечния да не надвишават 30-35% от доходите ти. Затова масово схемата за погасяване на нова кола е 5000първоначално + 200/месечно(предимно лихви) и 30 хил последна вноска.
  • #26
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Все коли за които трябва да работя 10 години
  • #25
    За ( преди 11 месеца )
    За Хондата не знам, ама рав4 е с 10 години гаранция, я ми припомнете на теслата колко беше? А да ставняваш непродаваемия ид4 с тъч бутоните по волана с коравата Тойота за която се чака доста над година е малоумно.
  • #24
    Бумеранг ( преди 11 месеца )
    Много са красиви и готини, но я да видим, кой ги купува? Дори и на Запад продажбите не са достатъчно високи, за да изчезнат ДВГ-тата. Защо ли? Просто като фасул! Цените навсякъде и на всичко скачат, а покупателната способност на заплатите намалява! Просто по света хората обедняват и го разбират!!! Ще го кажа за пореден път: ЕКОЛОГИЯ С ТРИЦИ НЕ СЕ ПРАВИ!!! ТРЯБВА ПАРИ, А ТЕЗИ КОИТО ГИ ИМАТ СЕ СТИСКАТ!!! Така няма да стане играта!
  • #23
    Тери ( преди 11 месеца )
    Чудесна статия и налични 12 стола за сравнения!Условието е едно,да има ток и жици! Колкото до хвалебствията в интериора и възможности в дърво,светлина и саунд тук доминират - Кирето и Кокорчо!Ненужни и ялови хвалебствия!
  • #22
    MythBuster ( преди 11 месеца )
    Тези дни в почти цяла Европа се наблюдават отрицателни цени на тока. Посред зима в отоплителния сезон вчера ВЕИ са произвели над 100% от консумираната в Германия енергия. Това скоро се очаква от изключение да се превърне в правило. Няма да се учудя съвсем скоро една от най-важните характеристики на автомобила да е възможността и мощността на двупосочното зареждане, за да се реши този "проблем" с отрицателни цени на тока.
  • #21
    Сдф ( преди 11 месеца )
    Модел У в средата на 2024 ще бележи новите рекорди и тенденции в СУВ сегмента както модел 3 сега Мощност, ефективност, вече и качество на салона - купувайте акции :)
  • #20
    MythBuster ( преди 11 месеца )
    В такъв случай honda-та ще е подходяща за около 10% от шофьорите, защото при тях го няма проблема със зарядната инфраструктура. Тоест за 5% от шофьорите са подходящи и двата автомобила, А за още толкова хора е подходяща само honda-та която има два пъти по-голям потенциален шанс за продажба. Да видим какво ще избират шофьорите. Продажбите говорят най-добре.
  • #19
    От 21 ( преди 11 месеца )
    Извинявам се - 110000 лева за голямата батерия.
  • #18
    До 18 от 9 ( преди 11 месеца )
    Предполагам, че не си следил цените. Новото поколение на ЦРВ е над 100000 лева. Същото важи и за Рав 4. Говоря за съответстващи на Тесла нива. В същото време модел У е 90000 лева за малката батерия и 100000 за голямата.Според мен това са идентични цени.
fallback
Последни