fallback

12-те най-добри електромобила на 2023

Тези масови модели предлагат както впечатляващи технологии, така и запомнящ се дизайн

Интересът към електромобилите расте с всяка изминала година, като това се дължи и на увеличаващите се предложения на пазара. Затова е доста трудно да се определят най-добрите модели, до които потребителите вече имат достъп. Изданието Inverse обаче прави точно това, като посочи 12-те електрически коли, които се предлагат на пазара през 2023 г.

Авторите на списъка посочват, че в него не са включени модели като Hummer EV и Ford F-150 Lightning, тъй като са прекалено големи и скъпи. Няма я също и Toyota BZ4X, чиято гама е прекалено малко и не дава особен избор на купувачите. В същото време в списъка попадат електромобили, които не само разполагат с впечатляващи технологии, но и изглеждат наистина добре.

12-те най-добри електромобила на 2023 година (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #17
    до 15 ( преди 10 месеца )
    А колко е гаранцията на един ДВГ, великане на мисълта?
  • #16
    Лудория ( преди 10 месеца )
    Хонда-та поскъпна. Вече е над 80 000 лв., защото е само хибрид. Даже наскоро излизаха рекламни новини как CR-V е модел на лекарите, защото в България го купували предимно лекари.
  • #15
    MythBuster ( преди 10 месеца )
    До 9. "Какво значи, че на някой не му е по джоба? Тесла У струва горе долу колкото Хонда ЦРВ, Тойота Рав 4 и други, а те не са чисто електрически. " И каква е тази цена която струват всичките изброени модели? Toyota-та и honda-та ли са поскъпнали и не съм разбрал или теслата е поевтиняла?
  • #14
    PLAID ( преди 10 месеца )
    То са муцуни, тунинг решетки.. "Балът на чудовищата", бате
  • #13
    1756 ( преди 10 месеца )
    Еее, какви разбирачи, абе колко, от вас притежават Ел. колко от вас са карали не купили и поддръжали тесла Y. Не може те да си купите колело с ***,ама давате акъл
  • #12
    Анонимен ( преди 10 месеца )
    МитЕ, гаранцията на батерията на Тесла е само 160000 км.
  • #11
    До 11 от 9 ( преди 10 месеца )
    Кой ти каза, че след 10 години електрическите коли за нищо не стават? Това тепърва ще се разбира. И не е нужно да се прави подмяна на цяла батерия, а само на проблемния модул. Цените на батериите и клетките ще падат. Батериите на Тесла 3 и У са разчетени да издържат поне 500000 км. По 15000 км на година прави повече от 30 години.
  • #10
    До 9 ( преди 10 месеца )
    Да, само че истинските коли издържат 25-30 години експлоатация. Докато електрическите стават неизползваеми на още след 8-10 години. И се получава така че на вторичния пазар ще има стари 10-15 годишни ел .коли които ще имат нужда от ремонт на които стойността е по висока от стойността на самата кола. На Теслата батерията и струва 30 000 лева. На обикновена кола основен ремонт ти 1000лв.
  • #9
    анонимен ( преди 10 месеца )
    При тези безумни цени няма как да имат успех. Повече хора търсят нещо за 5-10 хил. лева. Кой луд ще даде 100 000 ( ще вземе кредит) за нещо което след няколко години заминава за скрап? Вторичният пазар за тези автомобили на практика не съществува. Никой не ни иска.
  • #8
    До Митбъстъра ( преди 10 месеца )
    Какво значи, че на някой не му е по джоба? Тесла У струва горе долу колкото Хонда ЦРВ, Тойота Рав 4 и други, а те не са чисто електрически. Тесла 3 сравнена с коли от същия клас също не е по-скъпа и то без екологичен бонус.
fallback
Последни