IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новият Mercedes G 63 4×4² се оказа с дефектна задна ос

Близо 600 бройки от всъдехода ще бъдат спрени от движение

Няколкостотин бройки от Mercedes-AMG G 63 4×4² ще бъдат спрени от движение в САЩ, защото имат корпуси на диференциала на задния мост, които може да не отговарят на необходимите изисквания за здравина, обявиха от компанията-производител.


Mercedes-AMG G 63 4×4²


Въпреки че G 63 4×4² е много здраво превозно средство, от Mercedes-Benz съобщават, че корпусът на диференциала на задния мост може да получи пукнатини по време на нормална работа. Ако това се случи, маслото от диференциала ще започне да изтича и има ще се създаде опасност от счупване на корпуса. Това може да доведе до прекъсване на предаването на мощността към задната ос и да увеличи риска от катастрофа.

Mercedes-Benz е започнал разследване на проблема, след като вътрешни тестове са показали следи от счупване по корпуса. Анализите все още продължават, но автомобилният производителят все пак реши да изтегли всъдехода, защото е получил едно оплакване от клиент. Няма съобщени щети, наранявания или смъртни случаи, свързани с повредата в САЩ.

Сервизната акция засяга общо 588 бройки от модела, произведени между 5 март 2021 г. и 1 декември 2023 г. Mercedes-Benz ще издаде предупреждение за спиране на шофиране на собствениците на 21 декември. След това компанията-производител ще уреди превозните средства да бъдат теглени до близко представителство, където задната ос ще бъде проверена и сменена, ако е необходимо.

Mercedes представи новия G 63 4×4² в средата на 2022 г. като наследник на оригиналния G500 4×4² от 2015 г. Всъдеходът се възползва от много от същите подобрения, насочени към офроуд, като своя предшественик, включително портални оси, които драстично увеличават клиренса. Мощността идва от 4,0-литров V8 с двойно турбо на AMG с 577 к.с. и 850 Нм въртящ момент.


0 от 500
  • #4
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Бръм ( преди 10 месеца )
    Това е егати излагацията - суперскъп специален модел който би трябвало да издържи при всякакви условия... му се чупи диференциалът при нормални условия
  • #3
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    от арабски инженери толкова
  • #2
    14 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Качеството на съвременните автомобили е под всякаква критика. Безобразно надуха цените а отдолу няма нищо. Немците въведоха тая маркетингова схема да се правят лъскави автомобили с луксозен вид, натъпкани с много екстри да изглеждат скъпо. А то всъщност отдолу под лъскавото всичко е евтиния. Гадна пластмаса. Пестят от това което клиента не вижда! Значи не е нормално на джип за 350 000 долара да му се разпада диференциала от каране по асфалт! Навремето нямаше такива излагации!
  • #1
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Лудория ( преди 10 месеца )
    Ама Мерцедес, така не се става милиардер?! Питайте Лъжлив Илон - това е проблем на клиента, блъснал е някъде моста, дето е на 40 см. височина в някой бордюр. И поискайте пари от доставчиците... Дето се вика - един се оплакал и правите проблем. Обвинявате клиента и толкоз.