IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Наследникът на Bugatti Chiron получава по-голям двигател

Новата хиперкола ще бъде хибрид с W16 и три електромотора

Новият хиперавтомобил на Bugatti отново ще получи V16 двигател и т.нар. „прозрачна облицовка". Агрегатът с обем 8.3 литра, разработен от Rimac и Cosworth, ще стане част от хибридна система, която ще включва и три електрически мотора. Според слуховете, комбинираната мощност на системата ще бъде от порядъка на 1800 конски сили. Новият хиперавтомобил ще бъде представен през март 2024 година, а планираният тираж е само 250 броя.


Bugatti


Последните информации за наследника на Bugatti Chiron опровергава твърденията, че в основата на неговия силов агрегат ще бъде осемцилиндров двигател. Да, системата ще бъде хибридна, но ще включва нов двигател V16 с обем 8.3 литра, разработен от Rimac съвместно с Cosworth. Мощността на двигателя с вътрешно горене ще бъде около 1000 конски сили, а трите електрически мотора ще осигуряват още 800 коня.

Така по комбинирана мощност новият продукт ще се доближи до прототипа Bolide, който трябваше да развие 1850 конски сили и 1 850 Нм въртящ момент със „състезателен" бензин. Известно е също, че бъдещата хиперкола на Bugatti ще получи „прозрачен“ инструментален панел и ще бъде произведен в количество от 250 екземпляра. За сравнение бяха планирани два пъти повече Chiron -а и 450 Veyron-a, които бяха продадени по целия свят.

Премиерата на новия продукт е насрочена за пролетта на 2024 година. Най-вероятно до този момент повечето от хиперавтомобилите ще бъдат разпродадени, въпреки че купувачите ще трябва да чакат дълго време за своите автомобили. Годишните обеми на Bugatti са малки и обикновено периодът на изчакване е около две години.

Междувременно французите активно рекламират програмата за персонализиране Sur Mesure. С малка разлика във времето са представени три клиентски Chiron-а, проектирани в строго съответствие с желанията на техните собственици. Първият е стилизиран като Type 57 SC Atlantic, съхраняван в Mullin Automotive Museum в САЩ. Другите два са хиперавтомобили, боядисани в техниката Vagues de Lumi?re, което се превежда от френски като „вълни от светлина" и за които вече ви разказахме.


0 от 500
  • #2
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Те колите с по 2000 коня обикновено седят в гараж 99.99% от времето. Останалото се движат на 1-ва по улиците на Монтре Карло.
  • #1
    1 rate up comment 2 rate down comment
    понеже ( преди 3 месеца )
    понеже масово по света максималната скорост се ограничава за да не стават сакатлъци и затова произвеждат колите по 2000 коня та да са по-бавнички