fallback

Полутвърда батерия постигна пробег 1000 км в реални условия

Шефът на NIO лично тества устройството с 14 часа на пътя без презареждане

За полутвърдотелната батерия на NIO се говори от дълго време. Тя е производство на друга китайска компания - WeLion, като беше обявено, че ще гарантира пробег от над 1000 км без презареждане. Сега тези стойности са потвърдени официално.

Уилям Ли - съосновател и главен изпълнителен директор на NIO, лично тества батерията зад волана на флагмана на марката ET7, като заедно с него пътува Шен Фей - вицепрезидент, отговарящ за финансите. Двамата изминаха 1044 км, като достигнаха до финала на маршрута с 3% оставащ заряд, което означава, че можеха да изминат още около 30 км.

Пътуването на Ли на борда на ET7 беше предавано онлайн от началото до края. То продължи 14 часа, като електромобилът тръгна в неделя рано сутринта от станция за смяна на батерии в Шанхай по пътища, които минават покрай източното крайбрежие на Китай.

По време на пътуването Ли каза, че ET7, оборудван с полутвърдотелна батерия с капацитет 150 кВт/ч, вече е бил тестван по-рано между градовете Кунмин и Бейхай, като е изминал 1145 км. Този път през 92% от маршрута (957 км) седанът се е движил с активни асистиращи системи, включително пакета Navigate-on-Pilot+, който определя крайсерската скорост на 90 км/ч. Средният разход е 13,2 кВтч/100 км .

В крайна сметка общата средна скорост е 83,9 км/ч, тъй като от 14-те часа на пътуване реално 12,4 са прекарани в път, а останалото време е било за спирани за почивка.

Новата полутвърда батерия на NIO вече се произвежда, като ще бъде налична в големи количества от април. Целият пакет тежи 575 кг, само с 20 кг повече от пакета от 100 кВт/ч, който има течен електролит. Батерията е с дължина 2,06 м, ширина - 1,54 м и височина 18,6 см. Това са стандартни размери, така че новият пакет ще може да се поставя на електромобили от различни класове, като техните собственици просто трябва да отидат до станция за смяна на батерии.

fallback
  • #12
    анонимен ( преди 10 месеца )
    10, 11 - да се кара с 200+ в Германия НЕ е ненормално, когато колата го позволява и най-важното трафика. Когато трафика е интензивен, дори 120 е мечта, но извън това болшинството кара 150-160. Тесли и други електрики много рядко съм ги виждал над 120-130, често се и влачат с 90 зад някой камион.
  • #11
    До 10 ( преди 10 месеца )
    В Германия нормалното каране било с около 200! Ти да видиш.
  • #10
    Електро ( преди 10 месеца )
    Има тест на Tesla Y от популярен автомобилен канал в Германия. Отсечка Берлин-Лайпциг. Там където няма ограничения се карала със около 200км/ч (както се кара в Германия). След 45мин батерията беше празна.
  • #9
    MythBuster ( преди 10 месеца )
    До 6. Не ти се отдава антиматематиката на антиелектриците и антиматематиците. Те редовно минават по два резервоара на ден и няма да си купят електромобил, защото между двата резервоара спират само за 5 минути за почивка. изминават по 1400 км с един резервоар и разход 2, 5 на 100 докато се движат със 140 км в час и изминават 2800 км с двата резервоара за 20 часа. Също така няма да си купят електромобил защото изминават под 10 хил.км/год. И няма как да спестят толкова пари за да избият разликата.
  • #8
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Москвич из ушанков, ти си като веганите - без никой да те е питал, до 5 мин си казваш. Всеки път - Тойотка най-добрата, най-умната, а Тесла само лъже и фалира.
  • #7
    анонимен ( преди 10 месеца )
    150 kWh са си 50% повече енергия в колата. Това не може да се отрече. Изникват, обаче, други въпроси. Как, по дяволите, това ET7 е направило 13,2 кВтч/100, като Нио не пада под 18 при 90 км/ч? Дори да са сложили специални тънки гуми, пак нещо лъжат за средната скорост.
  • #6
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Като съм пътувал през Европа съм изминавал няколко хиляди километра и средната скорост винаги клони към 83-87км/ч.
  • #5
    Швабен зи каскен ( преди 10 месеца )
    До 2: Тойота набляга на хибридите, а хибрид с 83 км/ч сигурно ще навърти 1200 км с едно зареждане без особени напъни. Проблемът тук е за надутата пазарна капитализация на Тесла, която китайците с технологии като тази ще спаднат за много кратко време.
  • #4
    анонимен ( преди 10 месеца )
    От една страна браво, но от друга, теста не е съвсем "реален" а е подобен на тези с ДВГ, където се клатят с 70, за да са икономични и вадят разход 3/100 и изминават 1500км. Такива тестове са всичко друго, но не и реални. Реален е когато, колата се ползва нормално.На магистрала се кара за 140, извън нея 90-100, има трфик, изпреварвания
  • #3
    Факт ( преди 10 месеца )
    Има италиански Тес на Тесла отпреди 15 години прави 1000км
fallback
Последни