IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Край на една епоха - Chrysler прати седана 300 в историята

Последната бройка от модела, задвижван от бензинов V8, слезе от поточната линия

На тържествена церемония в завода за сглобяване Брамбтън в Онтарио приключи последната глава от историята на легендарния американски автомобил. Последният Chrysler 300C слезе от поточната линия – красив седан в Velvet Red, отбелязващ кулминацията на почти 70-годишното наследство на модела.


Chrysler 300


До края на този месец производството на всички варианти на Chrysler 300 от 2023 г. също ще приключи. През септември миналата година автомобилният производител представи последната моделна година за седана, която донесе ограничено издание, задвижвано от V8. 2023 300C имаше 6,4-литров HEMI двигател и производството беше строго ограничено до 2000 бройки за Съединените щати и 200 за Канада. Всички автомобили бяха резервирани в рамките на 12 часа.

Марката Chrysler е горда да отбележи наследството на Chrysler 300C като истинска автомобилна икона, един от оригиналните muscle-car представящи смел американски лукс“, коментира Крис Феуел, главен изпълнителен директор на марката Chrysler.

 „Докато празнуваме последния 300C, задвижван от HEMI, който излезе от линията с членовете на нашия екип на Брамбтън, ние също сме развълнувани да работим заедно, докато марката Chrysler се придвижва напред към устойчиво изцяло електрическо бъдеще като част от стратегическия план Stellantis Dare Forward 2030”, допълни топ-мениджърът.

Настоящото поколение 300 дебютира през 2011 г., което го прави един от най-старите продукти, които можете да закупите чисто нови на автомобилния пазар днес.

0 от 500
  • #4
    3 rate up comment 3 rate down comment
    голямо дърво ( преди 10 месеца )
    возил съм се на 300ц не е кой знае какво, двигателите са здрави дизела и хемито, другите са кръшове, частите са евтини, но една мазда 6 вози по-приятно, да не говорим за е класа и подобни.
  • #3
    5 rate up comment 5 rate down comment
    356 ( преди 10 месеца )
    Нещо бъркате и двамата по долу. Но. По-важното е, че световните автопроизводители отказаха да развиват повече седаните с техните социално адаптивни роли на комбита, хеч и ванове, по непонятна за мен причина, а те се нуждаеха от още мн.малко подобрения: да бъдат по-просторни, по-леки, по-икономични, по-оборудвани и по-нечупливи, за да не се налага честата им смяна. А сега обрат, правят не коли,а СУВ-алегории, които разбира се че имат своето място в света, но да са там-нишови, а не в масови серии.
  • #2
    3 rate up comment 1 rate down comment
    До долния ( преди 10 месеца )
    Е да де или Мазерати куатропорте
  • #1
    14 rate up comment 1 rate down comment
    Мерцедес ( преди 10 месеца )
    Това ли беше Мерцедес Е класа отдолу от времето, когато бяха Даймлер-Крайслер?