fallback

Toyota показа бъдещите си SUV и кросоувъри

Тези три модела ще станат серийни през следващите няколко години (ВИДЕО)

Toyota вярва в електрическите превозни средства. Въпреки многократно изразявания скептицизъм относно преминаването към изцяло акумулаторни автомобили, японският гигант също движи в тази посока.

Доказателство за това са трите концептуални модела на SUV и кросоувъри, представени на тазгодишното издание на Kenshiki Forum - ежегодно събитие, организирано от Toyota и посветено на мобилността на бъдещето.

Трите модела се казват Toyota Sport Crossover, Urban SUV и FT-3e, като засега са само концепции, но съвсем скоро - през следващите няколко години, ще станат серийни. Засега няма конкретна техническа информация, но се очаква стилът им да бъде запазен.

Toyota Sport Crossover

Този модел вече беше видян на автомобилното изложение в Шанхай. Това е кросоувър-купе с елегантни и спортни линии и със 100% електрическо задвижване. Той е разработен от съвместното предприятие BYD Toyota EV Technology, създадено с китайския гигант, специализиран в създаването на електрически превозни средства.

Засега е известно, че серийната Toyota Sport Crossover ще се появи през 2025 г., докато размерите и техническите спецификации предстои да бъдат обявени.

Toyota Urban SUV

С дължина от 4,3 метра, ширина от 1,82 метра и височина от 1,62 метра, Toyota Urban SUV е модел, готов да навлезе в C-сегмента, където в момента са позиционирани автомобила като Peugeot 2008, smart #1 и MG4. Той е с изцяло електрическо задвижване, като има мускулести и събрани форми, с преден край, пресечен от тънка светлинна линия.

Производствената версия ще пристигне по-късно през 2024 г., а информация за пробег, мощност и други технически данни ще станат известни в началото на следващата година.

Toyota FT-3e

Друга концепция, която вече беше видяна, този път на автомобилното изложение в Токио, Toyota FT-3e е отчасти вдъхновена от bZ4X, но има и собствени дизайнерски елементи, както и значително увеличени размери. Дължината, широчината и височината са съответно 4,86, 1,95 и 1,59 метра.

Базиран на нова платформа, посветена на моделите, задвижвани от батерии, японският електрически SUV все още няма ясно обявено бъдеще. За него се твърди, но само неофициално, че ще бъде една от иновациите, които Toyota възнамерява да лансира в Европа през следващите години.

Още снимки на трите бъдещи модела на Toyota - вижте в галерията:

fallback
  • #22
    РУК ( преди 11 месеца )
    Ти що не си купиш по бърз и икономичен автомобил, ми таркаляш дизеловия джип 300 коня, дето ти харчил като ламя?! Що продажбите на електрички падат пропорционално на падането на субсидиите за тях?!? Защо е нужно налагане на ограничения и забрани на колите с ДВГ, като електричките са толкова хубави?!Какво ли ще стане ако изведнъж някой реши да отпаднат всички субсидии за електрички и всички ограничения за ДВГ?Както примерно се очаква да стане в САЩ ако бай ти Доналд се върне на трона?А?!
  • #21
    MythBuster ( преди 11 месеца )
    До 20. да бе кой пък не ще пожелае да си купи бърз и икономичен автомобил като за същите пари може да си купи по-бавен и по -неикономичен? Правят го единствено и само защото политиците им казват да си купуват бързи мощни и икономични автомобили и го правят с нежелание, защото сега вместо 15 пъти ще трябва да зареждат 30 пъти на година, само заради затруднението да карат бърз автомобил и да им излиза по-евтино. Това си е наказание
  • #20
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Както се казва - всичко за пари, нито практично, нито функционално, но понеже има субсидии и с натискани от правителствата навсякъде пеят каквото им свирят, и за съжаление Тойота няма да е вече Тойота, видяхме фиаското с първата електричка направена съвместно със Субару.
  • #19
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Toyota FT-3e най-много ми харесва. Не случайно са я представили в Токио. Най-хубавите Тойоти са японски версии.
  • #18
    до 9 ( преди 11 месеца )
    От една страна е прототипът, показан от Тойотка на олимпиадата, който излезе с 5 км/ч на стадиона и се прибра. Твърдяха, че е с твърдотелни батерии, но абсолютно нищо не пречеше да е с оловно-цинкови. На Тесла новият Роудстър, от друга страна, го изстрелваха от 0-100 за 1,9 с. с журналисти в колата. Многократно. Реално технологиите му са готови, като повечето от тях влязоха в Plaid. A Тойотка продължава да пуска рендери.
  • #17
    до 9 ( преди 11 месеца )
    От една страна е прототипът, показан от Тойотка на олимпиадата, който излезе с 5 км/ч на стадиона и се прибра. Твърдяха, че е с твърдотелни батерии, но абсолютно нищо не пречеше да е с оловно-цинкови. На Тесла новият Роудстър, от друга страна, го изстрелваха от 0-100 за 1,9 с. с журналисти в колата. Многократно. Реално технологиите му са готови, като повечето от тях влязоха в Plaid. A Тойотка продължава да пуска рендери.
  • #16
    до #14 ( преди 11 месеца )
    Правят това, което се търси. Пазара определя какво да се произвежда. Когато хората масово търсят ппдобни машини, каква е логиката според теб да правят седани? В Европа продават Камри. Ето ти седан, който не се купува и в много страни го спряха заради слаби продажби. Единствено, като таксита ги ползват. В Германия доста таксита са Камри, но частни коли от този модел почти не се виждат, което е жалко. Камри е страхотен автомобил.
  • #15
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Много добре изглеждат. Ако ги запазят максимално така в серийно производство ще бъдат най-атрактивните коли на пазара. А относно електрификацията, то от Тойота не са глупави и мн.добре знаят, че тези зелени шитни са само за наивници. Съвсем скоро зелените сделки и др.ппдобни глобалиски проекти за поробване и редуциране на населението на земята ще се отекат в канала. В Европа автопроизводителите започнаха да се усещат, че ги клатят, но в един момент ще стане късно...
  • #14
    Тойотаджия ( преди 11 месеца )
    Прекаляват вече с тия кросоувъри. Един седан да имаше поне.
  • #13
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Масовото споменаване на Тесла ясно показва, че хората се интересуват от електрификация. Образованите хора превръщат този интерес в желание, а необразованите - в страх.
fallback
Последни