fallback

Toyota показа бъдещите си SUV и кросоувъри

Тези три модела ще станат серийни през следващите няколко години (ВИДЕО)

Toyota вярва в електрическите превозни средства. Въпреки многократно изразявания скептицизъм относно преминаването към изцяло акумулаторни автомобили, японският гигант също движи в тази посока.

Доказателство за това са трите концептуални модела на SUV и кросоувъри, представени на тазгодишното издание на Kenshiki Forum - ежегодно събитие, организирано от Toyota и посветено на мобилността на бъдещето.

Трите модела се казват Toyota Sport Crossover, Urban SUV и FT-3e, като засега са само концепции, но съвсем скоро - през следващите няколко години, ще станат серийни. Засега няма конкретна техническа информация, но се очаква стилът им да бъде запазен.

Toyota Sport Crossover

Този модел вече беше видян на автомобилното изложение в Шанхай. Това е кросоувър-купе с елегантни и спортни линии и със 100% електрическо задвижване. Той е разработен от съвместното предприятие BYD Toyota EV Technology, създадено с китайския гигант, специализиран в създаването на електрически превозни средства.

Засега е известно, че серийната Toyota Sport Crossover ще се появи през 2025 г., докато размерите и техническите спецификации предстои да бъдат обявени.

Toyota Urban SUV

С дължина от 4,3 метра, ширина от 1,82 метра и височина от 1,62 метра, Toyota Urban SUV е модел, готов да навлезе в C-сегмента, където в момента са позиционирани автомобила като Peugeot 2008, smart #1 и MG4. Той е с изцяло електрическо задвижване, като има мускулести и събрани форми, с преден край, пресечен от тънка светлинна линия.

Производствената версия ще пристигне по-късно през 2024 г., а информация за пробег, мощност и други технически данни ще станат известни в началото на следващата година.

Toyota FT-3e

Друга концепция, която вече беше видяна, този път на автомобилното изложение в Токио, Toyota FT-3e е отчасти вдъхновена от bZ4X, но има и собствени дизайнерски елементи, както и значително увеличени размери. Дължината, широчината и височината са съответно 4,86, 1,95 и 1,59 метра.

Базиран на нова платформа, посветена на моделите, задвижвани от батерии, японският електрически SUV все още няма ясно обявено бъдеще. За него се твърди, но само неофициално, че ще бъде една от иновациите, които Toyota възнамерява да лансира в Европа през следващите години.

Още снимки на трите бъдещи модела на Toyota - вижте в галерията:

fallback
  • #12
    анонимен ( преди 1 година )
    Пак ли показват компютърна графика с неясни обещания?
  • #11
    MythBuster ( преди 1 година )
    Тясното място са батериите. Cybertuck и Семи се произвеждат с 4680 които са недостатъчно за масовото производство. За модел 2 пък все още са скъпи.
  • #10
    Лудория ( преди 1 година )
    Уви, аз не разбирам стратегиите на собственици/директори/управляващи, защото съм обикновен служител и моите компетенции стигат до определено ниво. Нататък навярно си има други неща. Ако случайно бях в обущата на онзи, щях да наблегна на модел 2, за да вдигна оборотите. Ама навярно не е само това - то навярно зависи от технологии, капацитети, ресурси, парични потоци... :) И не бих пуснал Cybertruck като масов, а като автомобил в ограничена серия - 1000 до 10000 бройки, за да държа hype-а...
  • #9
    Лудория ( преди 1 година )
    Ами... има много автомобили, които могат да возят хора. В автомобилния бизнес съм срещал много - предсерийни, прототипи, концепции, "мулета"... всъщност аз като потребител ги виждам само серийни автомобили. Дали даден автомобил е изложен някъде като концепция, рядко се знае какво има под тъмни стъкла или ламарини/пластмасови панели. Това, че някой някъде е возил, също нищо не значи. Може да са направили една бройка, за да й се радват. Но да, голямо споменаване на двете марки, все едно няма други
  • #8
    MythBuster ( преди 1 година )
    "Колко Roadster модела са произвели тази година Тесла? А колко са произвели минатал?"Отговаряш на различен въпрос. Въпросът беше дали при представянето roadster беше концепция или прототип? Доколкото си спомням возиха публиката на него. Дали е бил просто форма без съдържание като концептите на toyota в тази статия? Отлагат му производството, защото е прекалено нишов модел. Вместо него започнаха производство на модел y. Смяташ ли това за грешка? Колко време им отне от представяне до продажб ...
  • #7
    MythBuster ( преди 1 година )
    "Малко е странно всеки път когато излезе статия за Тойота, някой да си мисли за Тесла." То да беше само в статии за toyota, да не му обръщаме внимание, но многониковият гостенин се заяжда с тесла във всяка една статия независимо за какво става въпрос.
  • #6
    Лудория ( преди 1 година )
    Малко е странно всеки път когато излезе статия за Тойота, някой да си мисли за Тесла. Освен първата буква, аз други прилики не виждам. Е, навярно нечии душевни терзания... ;)
  • #5
    Лудория ( преди 1 година )
    Колко Roadster модела са произвели тази година Тесла? А колко са произвели минатал? А защо колко Cybertruck са произведение през 2022 или предходната година. Няма да споменавам Semi. Там поне ако някой се заблуди да си го поръча, може да и да му го произведат...
  • #4
    MythBuster ( преди 1 година )
    "Мити4ен,Тесла колко години държа само на концепция ... от които 2 вървежни. "Ще ми кажеш ли колко години държа на концепция най-вървежния си модел? Колко години изминаха до реалното му производство от представянето му, на което Илон Мъск каза, че това ще е най-продавания автомобил в света? Всички тогава включително и ти се смяха. Днес смееш ли се? Разбира се че няма да отговориш на въпросите, защото всеки самоуважаващ се пииииииии лъже, манипулира и не отговаря на въпроси!
  • #3
    MythBuster ( преди 1 година )
    Научете се най-накрая да правите разлика между концепция и прототип, между мощност и енергия, между посока на въртене и посока на въртящия момент, между реалните физични закони и вашите знания за тях и най-вече между реалността и вашите вярвания. Както Семи, така и пикапа бяха докарани на сцената на собствен ход и им бяха дадени техническите характеристики. Още от следващия ден вече бяха по улиците за тестове. Това на toyota са нищо повече от кухи модели с кухи обещания и двете без пълнеж.
fallback
Последни