fallback

Най-новите Range Rover влизат в сервизите заради теч на масло

Проблемът е открит при последно произведените екземпляри с 4,4-литров V8

Повече от 1500 бройки от новия Range Rover, моделна година 2024, ще бъдат изтеглени в сервизите на британския производител заради риск от потенциално пагубно изтичане на двигателно масло. Акцията засяга автомобилите, оборудвани с 4,4-литров бензинов V8, който Land Rover нарича NC11.

От съобщението за изтегляне на луксозните всъдеходи става ясно, че фиксаторите, използвани за закрепване на маркучите на масления радиатор, монтирани на двигателя, имат неправилно захващане на резбата. А това означава, че резбите на шпилката могат да се оголят и маркучите да се разхлабят. Ако това се случи, тогава „значителни количества двигателно масло ще изтекат върху пътната настилка“, което представлява значителен риск за другите участници в движението.

Проблемът засяга 1520 превозни средства, Rover, които са произведени между 4 септември 2023 г. и 10 октомври 2023 г. в завода на компанията Solihull Vehicle Assembly във Великобритания. За повредата е станало ясно на 24 октомври, когато е открит разхлабен маркуч на масления охладител на един от V8 двигателите в завода.

Решението за изтегляне на произведените коли е взето на 16 ноември. В J Rover не са получени съобщения за инциденти или други проблеми заради неизправността. Собствениците на засегнати превозни средства ще бъдат инструктирани да закарат своя Range Rover до представителство на производителя, където ще бъдат проверени и заменени, ако е необходимо, крепежни елементи на тръбата на охладителя на маслото на двигателя. Ремонтът ще бъде извършен безплатно.

fallback
  • #10
    анонимен ( преди 1 година )
    Рендж Роувър - Красив дизайн, лоша техника.
  • #9
    До 7 ( преди 1 година )
    *** вземай молива и пиши Б(ърка) М(асло с) Вода....и може,ама не е сигурно, да избута с едно масло две вериги
  • #8
    Друг Гост ( преди 1 година )
    До долния - палячовците са от Range Rover! Къде да ги помиришем - аз не работя в сервиз?!?
  • #7
    До долните ( преди 1 година )
    Вие можете ли да четете, или сте поредните кръчмарски експерти на половинка евтина мастика. Има маркуч, който не е фиксиран добре, защото държача му не е като хората. Това какво общо има с двигателя и БМВ. Двигателя е произведен от баварците и в завода на Рейндж Роувър се монтира в колите, БМВ, какво общо има с монтажа на маркучите и то в чужд завод. Може ни не сте и виждали двигател. Всички дето лаете тук не сте померисвали БМВ или Рейндж, ама иначе сте специалисти, палячовци.
  • #6
    Друг Гост ( преди 1 година )
    Добре де, тези го правят този двигател от десетилетия - не се ли научиха как да не тече масло?
  • #5
    Мхм ( преди 1 година )
    Тва да не е на бмв великият двг 4.4 обем само технит ще да е.
  • #4
    Смех ( преди 1 година )
    Тоя индийски кошер сглобяван от пакита и други лиляви "британци" може да се ползва само за външен 00!
  • #3
    илиян ( преди 1 година )
    От поточната линия в сервиза - типично и много жалко.
  • #2
    До 1 ( преди 1 година )
    Какво качество бе, тия не излизат от сервизите.
  • #1
    Сашо ( преди 1 година )
    Въпреки това качество е, моя е стар 2 поколения назад ама няма проблеми. само се смея като ги гледам като си купуват нова тоиота или пежо!!!
fallback
Последни