fallback

Най-новите Range Rover влизат в сервизите заради теч на масло

Проблемът е открит при последно произведените екземпляри с 4,4-литров V8

Повече от 1500 бройки от новия Range Rover, моделна година 2024, ще бъдат изтеглени в сервизите на британския производител заради риск от потенциално пагубно изтичане на двигателно масло. Акцията засяга автомобилите, оборудвани с 4,4-литров бензинов V8, който Land Rover нарича NC11.

От съобщението за изтегляне на луксозните всъдеходи става ясно, че фиксаторите, използвани за закрепване на маркучите на масления радиатор, монтирани на двигателя, имат неправилно захващане на резбата. А това означава, че резбите на шпилката могат да се оголят и маркучите да се разхлабят. Ако това се случи, тогава „значителни количества двигателно масло ще изтекат върху пътната настилка“, което представлява значителен риск за другите участници в движението.

Проблемът засяга 1520 превозни средства, Rover, които са произведени между 4 септември 2023 г. и 10 октомври 2023 г. в завода на компанията Solihull Vehicle Assembly във Великобритания. За повредата е станало ясно на 24 октомври, когато е открит разхлабен маркуч на масления охладител на един от V8 двигателите в завода.

Решението за изтегляне на произведените коли е взето на 16 ноември. В J Rover не са получени съобщения за инциденти или други проблеми заради неизправността. Собствениците на засегнати превозни средства ще бъдат инструктирани да закарат своя Range Rover до представителство на производителя, където ще бъдат проверени и заменени, ако е необходимо, крепежни елементи на тръбата на охладителя на маслото на двигателя. Ремонтът ще бъде извършен безплатно.

fallback
  • #10
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Рендж Роувър - Красив дизайн, лоша техника.
  • #9
    До 7 ( преди 5 месеца )
    *** вземай молива и пиши Б(ърка) М(асло с) Вода....и може,ама не е сигурно, да избута с едно масло две вериги
  • #8
    Друг Гост ( преди 5 месеца )
    До долния - палячовците са от Range Rover! Къде да ги помиришем - аз не работя в сервиз?!?
  • #7
    До долните ( преди 5 месеца )
    Вие можете ли да четете, или сте поредните кръчмарски експерти на половинка евтина мастика. Има маркуч, който не е фиксиран добре, защото държача му не е като хората. Това какво общо има с двигателя и БМВ. Двигателя е произведен от баварците и в завода на Рейндж Роувър се монтира в колите, БМВ, какво общо има с монтажа на маркучите и то в чужд завод. Може ни не сте и виждали двигател. Всички дето лаете тук не сте померисвали БМВ или Рейндж, ама иначе сте специалисти, палячовци.
  • #6
    Друг Гост ( преди 5 месеца )
    Добре де, тези го правят този двигател от десетилетия - не се ли научиха как да не тече масло?
  • #5
    Мхм ( преди 5 месеца )
    Тва да не е на бмв великият двг 4.4 обем само технит ще да е.
  • #4
    Смех ( преди 5 месеца )
    Тоя индийски кошер сглобяван от пакита и други лиляви "британци" може да се ползва само за външен 00!
  • #3
    илиян ( преди 5 месеца )
    От поточната линия в сервиза - типично и много жалко.
  • #2
    До 1 ( преди 5 месеца )
    Какво качество бе, тия не излизат от сервизите.
  • #1
    Сашо ( преди 5 месеца )
    Въпреки това качество е, моя е стар 2 поколения назад ама няма проблеми. само се смея като ги гледам като си купуват нова тоиота или пежо!!!
fallback
Последни