fallback

Кои са най-скъпите автомобилни марки в света?

Tри производителя попаднаха в Топ 10 на агенция Interbrand

В продължение на четвърт век маркетинговата агенция Interbrand ежегодно съставя Топ 100 на най-ценните марки в света. Лидер в глобалната класацият и тази година е Apple, която държи първото място в общото класиране с огромна разлика.

При автомобилните марки най-предна позиция (шеста в общото класиране), заема Toyota, чиято прогнозна стойност достига 64,5 млрд долара. Японският производител е увеличил цената си с 8% спрямо 2022 година.

В класирането след Mercedes-Benz - втора сред автомобилните марки и седма в глобалната класация с резултат от 61,4 млрд. долара (+9%). Германският производител малко по малко увеличава преднината си пред колегите си от BMW, който е третото място при автомобилните брандове. През 2023 г. баварската марка е оценена на 51,2 милиарда долара (+10%), като за първи път тя попада в Топ 10 в генералното класиране.

Челната петица на най-скъпите автомобилни марки се допълва от Tesla, чиято стойност е оценена на 49,9 милиарда (+4%), и Honda (24,4 милиарда, +7%). В Топ 100 на най-скъпите брандове попадат още Hyundai (32), Audi (45), Porsche (47), Volkswagen (50), Ford (51), Nissan (63), Ferrari (70) и Kia (88) В същото време обаче от класацията отпадат два автомобилни производителя - Land Rover и MINI.

fallback
  • #13
    анонимен ( преди 1 година )
    Другия червен флаг за всеки мислеш човек е периодът - едногодишен. Тези класации показват единствено нечие впечатление върху моментното състояние на дадена компания. В момента продажбите на Тойотка вървят, поне на гола бройка, затова анализаторите и дават висока стойност. Класацията по никакъв начин не отразява БЪДЕЩЕТО на компанията, а както знаем, там нещата не са никак розови. Огромният срив в САЩ и Китай скоро ще пропълзи и на другите пазари - неизбежно е, защото Тойотка няма ел. модели.
  • #12
    анонимен ( преди 1 година )
    Явно нямаш никакъв опит в международния бизнес. Да, има няколко реномирани компании, но е публична тайна, че в класациите и квардантите им влиза, който си плати. Ако няма целенасочени усилия от страна на дадена компания да им се хареса, дори не я включват. Казвам ти го от личен опит. Може да имаш успешен, растящ бизнес с доволни клиенти, може да предлагаш най-качествения продукт на пазара - ще те игнонират. Същото важи и за много по-малките сайтове и агрегатори. Който си плати - влиза.
  • #11
    Лудория ( преди 1 година )
    Не знам за автора на тази класация, но числата ме изнендват, предвид че най-масово са тези от Forbes и там са доста по-големи. Но както е написал един коментиращ долу, трябва четене, а днес ми е за работене ден. ;) А за електричестовот - имаше някаде споменаване, че Португалия тази или предната седмица е изкарала 3 дни на ток само от слънце, вятър и вода... Така че всичко зависи от това къде си. В България засега няма как...
  • #10
    Гост ( преди 1 година )
    Фотоволтаични централи произвеждат само 5,56 % от тока в момента и то само за няколко часа,след това е нула, zero,на геврека дупката. Средногодишно изчислено за 24 часа е само 3%.
  • #9
    До долния ( преди 1 година )
    Остави го да пише,да се посмеем още в този мрачен дъждовен ден.
  • #8
    Хвалипръц ( преди 1 година )
    До 2: "а Тесла реално дори няма PR отдел" Е за какво му е на Лъжлив Илон да плаща за рекламен отдел, при положение че армия от баламурници като тебе вършат тая работа за без пари. Само че повечето са накупили акции на Тесла на балонирани цени и имат финансов мотив да го правят, а ти и това нямаш.
  • #7
    До бъстъра ( преди 1 година )
    Само да те светна, че Бест глобал брандс са е най-уважаваната класация и интербранд е статистическа агенция, която показва какъв капацитет имаш, щом си позволяваш да наричаш корумпирана. Другите мозъчни пръдни които гледаш, ако можеше да четеш на английски щеше да видиш какви фактори вземат и колко са реални. За всеки едноклетъчен електропитек всички са сектанти, когато не му изнася нещо, а не виждаш какви палячовски опорки ръсиш из форума и колко си за смях. Човек трябва да гледа реално на неща
  • #6
    #6 ( преди 1 година )
    До долния.С четене на Уикипедия и гледания в Ютуб.
  • #5
    Анонимен ( преди 1 година )
    Мити4ния бустер имал критично мислене.Къде го разви това нещо бе бустер,по форумите ли?
  • #4
    MythBuster ( преди 1 година )
    Всеки който има критично мислене, проверява дали не го лъжат, особено ако една единствена класация се различава коренно от всички останали, а само сектантите вярват безрезервно на всяка лъжа която им харесва и я приемат за факт пренебрехвайки 99% от информацията по света която говори точно обратното. Хайде напиши в google Most valuable brands worldwide in 2023 и ми посочи една единствена класация в която toyota да е на такава позиция и Тесла да е след toyota? Ако не кажеш класация е сектантство!
fallback
Последни