Тази компания рядко отваря вратите си, а когато го прави, е за да покаже някой нов цех в заводите си или за да привлече внимание към нов модел. Секретността във Ferrari е на максимално високо ниво, но все пак понякога изчита информация за случващото се в Маранело, въпреки че дори обиколките на посетителите в съоръжението преминават под засилено наблюдение – пътува се със специален бус, от който не може да се слиза, а снимането е напълно забранено.
И все пак по време на посещение в Маранело можете да попаднете на някой готов прототип на нов модел или дори на кола, предвидена за специален клиент. Затова и Ferrari не приема всеки в дома си, като единствените щастливци са клиентите на марката и спонсорите на отбора във Формула 1.
Какви тайни крие домът на Ferrari? (ГАЛЕРИЯ):
Ако някой европейски производител може да произвежда 200-300 автомобила на ден, ако не и повече, Ferrari сглобява само 65 бройки на ден. Фабриката в Маранело е една от най-модерните в Европа и има само две поточни линии.
Едната е в приземния завод, където се произвеждат 296 GTB, 296 GTS, Roma Spider и двата варианта на каросерията на новия 12Cilindri, докато на втората поточна линия, разположена на горния етаж, се сглобяват Purosangue, SF90 и Daytona SP3.