IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новото Renault Master: дизелът и водородът не са мъртви!

Четвъртото поколение на големия ван ще се предлага с 4 типа задвижване

Четвъртото поколение Renault Master пристига в Европа с изцяло нов външен вид, който е сериозно оптимизиран за подобряване на аеродинамиката с 20 процента.


Renault Master


Френската марка рекламира "aerovan" дизайн за своя нов пълноразмерен ван, който обаче е твърде голям, за да бъде тестван в аеродинамичния тунел. Вместо това, прототипи, изградени в 83-процентов мащаб, са използвани за усъвършенстване на аеродинамичните показатели и и постигане на драстично по-ниски емисии на CO2.

През 2023 г. Renault все още вярва в уместността на дизеловите двигатели в търговския сегмент. Марката ще продава обновения Master с четири dCi агрегата, генериращи 105, 130, 150 и 170 конски сили. Това са новоразработени двигатели, които консумират по-малко гориво и могат да работят с ръчна скоростна кутия или нова деветстепенна автоматична трансмисия.


Renault Master


Тези, които търсят по-екологично решение, могат да изберат електрически Master с мощност 129 или 141 конски сили. И в двата случая двигателите имат максимален въртящ момент от 300 Нм.

По-малкият от двата двигателя е комбиниран с 40 kWh батерия и има WLTP пробег от 180 километра. По-мощният електрически вариант черпи енергия от по-голям акумулаторен пакет от 87 kWh, достатъчен за 410 километра пробег.


Renault Master


Друг вариант с нулеви емисии ще бъде под формата на Master със задвижване от водородни горивни клетки, планиран да бъде пуснат в продажба по-късно в жизнения цикъл на модела. Renault казва, че са проектирало големия ван с 20 системи за подпомагане на водача, двупосочно зареждане и 20 конфигурации каросерия/междуосие.

0 от 500
  • #8
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Доставчик ( преди 1 година )
    А защо DLH България минаха на големи жълти Ford E-Transit?
  • #7
    2 rate up comment 2 rate down comment
    До 6 ( преди 1 година )
    Абе ти със силното образование - едно изречение не можеш да спретнеш без правописни грешки, изцяло грешни думи, и поне една запетая сложена на място! Ама много си образован бе!
  • #6
    1 rate up comment 11 rate down comment
    Факт ( преди 1 година )
    Престанете да навирате непрекъснато дизела най голямата грешка е това и не става за нищо
  • #5
    5 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Точно такива като теб вярват в гълъби с 5Г, чипиране, кем трейлс и водородното задвижване. Общото? Слабо образование.
  • #4
    5 rate up comment 3 rate down comment
    до 3 ( преди 1 година )
    Ей го! Налази ама с друг ник! И сам си харесва глупостите които пише! Не е наред тоя!
  • #3
    8 rate up comment 2 rate down comment
    SpaceX до 2 ( преди 1 година )
    Няма никакво бъдеще не защото е опасна, а защото е икономически неефективна и нецелесъобразна
  • #2
    6 rate up comment 5 rate down comment
    До 2 ( преди 1 година )
    И 5G ви беше опасно, но днес всички сте с 5G телефони! Много разбирачи тук! Чак е чудно че онзи дижурния плямпалник още не е писал като е видял водород в заглавието!
  • #1
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Също толкова разумно е, че задвижването с водород е "планирано да бъде пуснато в продажба по-късно", без да се споменава дата. БМВ говорят за "по-късно", Рено говорят, Стелантис говорят, но никой не смее да предприеме реални действия, защото всички знаят, че технологията няма никакво бъдеще и е опасна.